شاسی بلند شرکت آئودی در دور آزمایشی شکار شد

عکاسان موفق به مشاهده و عکسبرداری از مدل استتار شده خودرو آئودی Q۹ شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد مجموعه کراس اوور‌ها و شاسی بلندهای آئودی، با یک مدل دیگر گسترش یابد. به تازگی عکاسان به صورت پنهانی از آزمایش بزرگ شاسی بلند آئودی تصویربرداری کرده‌اند و اندازه آن نشان می‌دهد که این آئودی Q۹ است که مدت‌ها شایعاتی درباره آن منتشر می‌شد. عکس‌ها یک وسیله نقلیه آزمایشی شاسی بلند را نشان می‌دهند که طراحی اش در زیر استتار پوشش آن پنهان شده است.

تصاویر منتشر شده یک جلوپنجره بزرگ را نشان می‌دهد که در کنار چراغ‌های جلوی نازک قرار دارد و چراغ‌های مه شکن را در خود جای داده است. قسمت پایین سپر که انگار زیاد پایین است، در مقایسه با سایر مدل‌های آئودی چاق‌تر به نظر می‌رسد. قبلاً شایعاتی مبنی بر اینکه آئودی قصد دارد ظاهری شبیه کوپه به Q۹ بدهد، وجود داشت، اگرچه شاسی بلند موجود در عکس‌ها شکل بسیار سنتی تری دارد که احتمالاً به خاطر این است که فضای بار و فضای کابین بزرگتری خواهد داشت.

استفاده شاسی بلند جدید آئودی از انرژی الکتریکی

شایعات مبنی بر اینکه آئودی در حال توسعه Q۹ است به سال ۲۰۱۳ برمی گردد زمانی که این خودروساز مارک تجاری Q۹ را علامت تجاری کرد. زمزمه‌های چنین مدلی سال‌ها وجود داشت که باعث گمانه زنی‌ها می‌شد. هرچند شایعات قبلی حاکی از آن بود که یک موتور ۴.۰ لیتری V۸ توربوشارژ ۶۰۰ اسب بخار (۴۴۱ کیلووات) دارد، اما احتمالا از نیروی الکتریکی هم استفاده خواهد کرد.

 شاسی بلند آئودی

تصاویر دور آزمایشی شاسی بلند آئودی

عکاسان ما خاطرنشان کردند که استتار خودروی آزمایشی همان چیزی نیست که معمولاً در خودرو‌های آزمایشی آئودی در اروپا مشاهده می‌کنند. این یک الگوی استتار است که در آزمایش نمونه‌های اولیه در چین مشاهده می‌شود.

آزمایش شاسی بلند آئودی

خودروی Q۹ می‌تواند بزرگتر از بنتلی بنتایگا باشد و هفت صندلی را در سه ردیف ارائه دهد، اگرچه یک مدل دو ردیفه چهار صندلی با تمرکز بر تجمل نیز محتمل است.


بیشتر بخوانید:


دور آزمایشی شاسی بلند آئودی در برف

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
من هم ماشین میخوام چطوری بخرم؟؟؟!!!
آخرین اخبار