آغاز مرحله دوم تزریق واکسن کرونا به کارکنان اورژانس اهواز

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: تزریق ۵۰ دوز واکسن کرونا در مرحله دوم به پرسنل این مرکز آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور پورحسین زاده رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: با توجه به سهمیه بندی تعداد واکسن کرونا، اولویت تزریق واکسن با پرسنلی است که به صورت مستقیم با آمبولانس مخصوص بیماران کرونایی مشغول ارائه خدمات هستند البته در نوبت‌های بعدی دیگر پرسنل عملیاتی اورژانس واکسینه خواهند شد.

او با بیان اینکه روز گذشته نیز ۵۰ نفر از پرسنل اورژانس واکسن کرونا دریافت کردند افزود: تلاش می‌کنیم تمام نیرو‌های عملیاتی اورژانس اهواز که ۲۰۰ نفر هستند، این واکسن را دریافت کنند.

انتقال ۲۵ بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس در اهواز

پورحسین اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ تماس از سطح شهر با اورژانس داشتیم که علائم مشکوک به کرونا داشتند همچنین ۲۵ بیمار کرونایی به وسیله اتوبوس آمبولانس از بیمارستان رازی به دیگر مراکز درمانی جابه جا شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما تاکنون هیچ مشکلی از نظر کمبود در توزیع ماسک و دستکش نداشته ایم و همه پرسنل شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و نظارت کامل بر روی تامین و توزیع این اقلام صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا ماهانه ۶۰ عدد ماسک در اختیار پرسنل عملیاتی اورژانس قرار می‌دهیم و در صورت استفاده شدن این تعداد، دوباره ماسک مورد نیاز پرسنل را فراهم می‌کنیم و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و ۸ شهرستان نارنجی هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاپور
۱۶:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
به امید روزی که نوبت مردم عادی هم بشه