حسنی پور: نباید از بازیکنان انتظار روز‌های اوجشان را داشت

مربی تیم ملی کاراته کشورمان درباره شرایط ملی پوشان پیش از مسابقات کاراته وان ترکیه توضیحاتی را مطرح کرد.

سعید حسنی پور مربی تیم ملی کاراته کشورمان در در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر کاراته آقایان بیان کرد: در مسابقات سوپر لیگ برخی از بازیکنان شرکت کردند و اعضای کادر فنی در سالن مسابقات سوپر لیگ حضور پیدا کردند تا ارزیابی خوبی از عملکرد بازیکنان داشته باشند. اگر شرایط مساعد باشد وضعیت بازیکنان دیگر را هم بررسی خواهیم کرد.

او ادامه داد: در این یک سالی که مسابقات برگزار نشده است می‌خواستیم سطح آمادگی بازیکنان در لیگ را بررسی کنیم. ان شا الله شرایط بهتر شود تا با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بازیکنان شاخص شناسایی شوند. برخی از استعداد‌ها هستند که در رقابت‌های لیگ و سوپر لیگ حضور ندارند و این امکان فراهم است تا در مسابقات انتخابی بازی کنند. مسابقات در سال ۱۴۰۰ به المپیک محدود نمی‌شود و مسابقات آسیایی و جهانی را هم در پیش داریم. برای تک تک این مسابقات برنامه داریم تا در شروع سال جدید به برنامه هایمان برسیم.

ما از عملکرد اباذری راضی هستیم

حسنی پور در مورد آسیب دیدگی صالح اباذری ملی پوش کاراته اظهار کرد: آسیب دیدگی صالح اباذری از ۲ اردوی پیش شروع شد و  برای مسابقات لیگ با صلاحدید کادر فنی و قراردادی که داشت، در لیگ حضور پیدا کرد. از نظر من عملکرد او خوب بود و از صالح رضایت دارم. از فدراسیون کاراته بابت برگزاری مسابقات لیگ و سوپر لیگ در شرایط کرونایی، تشکر می‌کنم.

ممکن است کاراته وان مراکش در کشور دیگری برگزار شود

سعید حسنی پور درباره مسابقات کاراته وان ترکیه عنوان کرد: این رقابت‌ها حکم بازی تدارکاتی برای بازیکنانمان دارد. مسابقات مراکش و پاریس برایمان اهمیت بالایی دارد و اگر مسابقات کاراته وان مراکش برگزار نشود طبق ادعای فدراسیون جهانی کاراته این مسابقات به کشور دیگری برگزار می‌شود.

نباید از بازیکنان انتظار روز‌های اوجشان را داشت

مربی تیم ملی کاراته در پایان گفت: قطعا یک سال دوری از مسابقات، روی عملکرد بازیکنان موثر است و نمی‌توانیم انتظاری که از بازیکنان در روز‌های اوجشان داشتیم در این روز‌ها داشته باشیم. در این شرایط برگزاری اردو کار سختی است و از معدود تیم‌هایی در دنیا هستیم که به صورت متمرکز مسابقه برگزار کرده ایم. موفقیت کاراته کشورمان یک شبه به دست نیامده است. ما آماده مسابقات جهانی هستیم و امیدواریم نتایج تاریخی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار