مهمترین عناوین اقتصادی ۱۹ اسفند ماه ۹۹؛

جریان خودرو‌های مزایده‌ای ایران خودرو چه بود؟/ خرید تضمینی دام راهی برای حذف دلالان بازار گوشت

افزایش بهره‌مندی از آب شرب پایدار، تحریم‌ها مانع انتقال ارز از کره جنوبی و معافیت مالیاتی یا نرخ صفر مالیاتی؟ از اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه نوزدهم اسفند ماه به شرح ذیل است:

جریان خودرو‌های مزایده‌ای ایران خودرو چه بود؟
مقیمی درباره عرضه محصولات ایران خودرو به صورت مزایده‌ای توضیحاتی داد.

هشدار به استخراج‌ کنندگان رمز ارز در منازل
رجبی مشهدی گفت: تولید رمز ارز در منازل خطراتی دارد و جریمه سنگین برای استخراج‌کنندگان آن تعیین شده است.

افزایش بهره مندی ۱۰ میلیون نفر از آب شرب پایدار
اردکانیان گفت: جمعیت روستایی بهره مند از شبکه آب شرب پایدار تا پایان دولت به بیش از ۱۰ میلیون نفر خواهد رسید.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از پنجشنبه
کارشناس هواشناسی گفت: از پنجشنبه سامانه بارشی فعالی وارد کشور شده و موجب بارش برف و باران در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور می‌شود.

خرید تضمینی دام راهی برای حذف دلالان بازار گوشت
مدیر عامل اتحادیه دام سبک از آغاز خرید تضمینی دام خبر داد و گفت: با آغاز خرید تضمینی دام و حذف واسطه و دلال، بازار گوشت به تعادل می‌رسد.

فروش فوری به روش‌های فروش ایران خودرو اضافه شد
شیوه فروش فوری به انواع روش‌های فروش محصولات ایران‌خودرو در سایت این شرکت اضافه شد.

بی توجهی به نخبگان نفتی به سازمان برنامه و بودجه رسید!
وزارت نفت آمادگی خود را برای حل مشکل رتبه مشاوره دانش بنیان‌های نفتی اعلام کرده، اما سازمان برنامه و بودجه حاضر به همکاری نیست.

تحریم‌ها مانع انتقال ارز از کره جنوبی شده است
رئیس اتاق مشترک ایران و کره جنوبی گفت: کره جنوبی مشکلی در خصوص پرداخت نقدی مطالبات ارزی خود به ایران ندارد، اما نمی‌خواهد مشمول تحریم‌های آمریکا شود.

معافیت مالیاتی یا نرخ صفر مالیاتی؟!/ اظهارنامه هایی که مالیات ندارد!
مصوبه سیاست اعتبار مالیاتی و گمرکی با نرخ صفر، شاید پایانی بر معافیت های غیر ضرور شرکت های دولتی باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
با سلام . توع اجناس در ایران بسیار زیاد است و هر فردی که به کشور خارجی سفر می کند اظهار می دارد که بازار ایران دارای شدیدترین تنوع اجناس و کالا است . در تمامی دنیا صیانت از دارایی های مردم که از کار و تلاش بدست اورده اند بعهده وزارت دارایی می باشد .و وزارت دارایی از طریق گمرک ورود اجناس را به بازار کنترل می کند و مجوز احناسی می دهد که دارای سه معلفه مهم را داشته باشند . الف= کیفیت بسیار قوی و مرغوبیت ب= گارانتی معتبر ج= پشتیبانی و تضمین قطعات حداقل بمدت ده سال . متاسفانه عدم نظارت باعث شده است که هر اجناس و کالایی با برندهای مختلف از گمرک وارد شود ودر تعمییرگاهها شاهد اجناس و کالاهایی مردم هستند که فاقد قطعات هستند . و سودجویان و قاچاقچیان از این موقعیت طلایی نهایت استفاده می کنند .واجناس و کالا وارد می کنند می دانند که در بازار بفروش می رسد .در کنار ضعف و راحت طلبی مدیریت در مدیران وزارت دارایی و گمرک . راحت طلب و ضعف مدیران اداره استاندار نیز دیده می شود .قبلا اداره استاندار بر اجناس داخلی و خارجی نظارت می کرد و مردم با دیدن علامت استاندار اطمینان داشتند که این اجناس تولیدی و ارداتی با مجوز اداره استاندار است . بنظر می رسد اداره استاندار کم کم در مدت چهار دهه بعد از انقلاب این وظیفه را به استاندار اروپایی سپرده است . و اداره استاندار بیشتر در ایران جنبه تشریفات دارد و گویا سایر کشورها هم بدانند که ایران دارای اداره استاندار است . بهرحال . پول و سرمایه های بسیار زیاد مردم . بعلت عدم دقت در واردات اجناس و کالا از بین رفته و می رود .
آخرین اخبار