برهانی: حضور فرهاد مجیدی برای تماشای بازی تیم امید نشان از نگاه ویژه او به جوانان دارد

سرمربی تیم فوتبال امید استقلال درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

آرش برهانی، سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ارتباط با مسابقه امروز این تیم در لیگ امید‌های کشور عنوان کرد: بچه‌های تیم ما خیلی زحمت کشیدند و فکر می‌کنم دلیل باخت امروز شخص من و کادر فنی تیم ما بود.

او ادامه داد: در این بازی روی ۲ اتفاق گل خوردیم، اما زیاد مهم نیست؛ چرا که تیم ما ۲ بازی دیگر دارد و سرنوشت قهرمانی همچنان در دستان خودمان است. امیدوارم با همت و تلاش بازیکنان خودمان در بازی‌های آینده بتوانیم پیروز شویم و قهرمان کشور شویم.

برهانی درباره حضور فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در این بازی و همچنین احتمال حضور بازیکنان امید استقلال در تیم اصلی گفت: قبل از هر چیز از فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که آمد و بازی بچه‌های تیم ما را تماشا کرد که نشان می‌دهد چه مقدار مشاهده امید‌ها برای سرمربی تیم بزرگسالان ما مهم است.

او ادامه داد: آکادمی ما پتانسیل بالایی برای تزریق بازیکن به تیم اصلی دارد. به عنوان مثال خدامرادی یکی از بازیکنان اصلی ما را اولین بار فرهاد مجیدی در تیم اصلی استفاده کرد و اکنون نیز ما از این بازیکن استفاده می‌کنیم.

او افزود :من اطمینان دارم بچه‌های امید ما می‌توانند به تیم بزرگسالان کمک کنند و همان طور که در زمان محمود فکری از بازیکنان جوان استفاده می‌کردیم، فرهاد مجیدی هم نگاه ویژه‌ای نسبت به این جوانان دارد و امیدوارم این بازیکنانی که ما داریم سرمایه باشگاه ما بمانند و تیم ما را به راحتی ترک نکنند تا سال های بعد مجبور شویم با قرارداد‌های میلیاردی آن‌ها را بازگردانیم.

برهانی درباره حضور خود در تیم امید استقلال و کنار رفتن خود از این پست عنوان کرد: در شرایط فعلی ۲ بازی از لیگ مانده است. فکر می‌کنم بعد از اتمام این بازی‌ها در مورد این موضوع تصمیم گیری خواهم کرد.

برهانی ادامه داد: من علاقه دارم هر گونه‌ای که شده است به استقلال کمک کنم، اما باید صبر کنیم که بازی‌های باقی مانده تمام شوند و بعد تصمیم‌گیری کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار