لیگ فوتبال اروپا/ بازگشت زلاتان به خانه/ رُمی‌ها در اندیشه رکوردشکنی

دور رفت رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری ۱۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا با برگزاری ۴ بازی از ساعت ۲۱.۲۵ دقیقه پیگیری می‌شود. در مهم‌ترین بازی، تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولترافورد میزبان میلان خواهد بود.

تیم منچستریونایتد در مرحله قبلی، این رقابت‌ها مقابل رئال سوسیداد در ۲ دیدار رفت و برگشت در مجموع ۴ بر صفر پیروز شد، اما تیم میلان در مرحله قبل با نتیجه ۳ بر ۳ و با توجه به قانون گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کرد.

شیاطین سرخ (لقب منچستریونایتد) از ۲۸ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، ۵۴ امتیاز کسب کرده است و در رده دوم جدول، قرار دارد. تیم میلان از ۲۶ بازی در سری آ ایتالیا ۵۶ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

سایر دیدار‌های:

  • رنجرز _ اسلاویا پراگ
  • ویارئال - دیناموکیف
  • یانگ بویز - آژاکس

سایر دیدار‌های دیگر امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شود.

دیناموزاگرب - تاتنهام

تاتنهامی‌ها امشب در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم دیناموزاگرب هستند. تاتنهام در مرحله قبلی این رقابت‌ها در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۸ بر یک تیم ولفسبرگ را شکست داد و به این مرحله صعود کرد، اما تیم دیناموزاگرب در مرحله قبل در دو بازی رفت و برگشت و با نتیجه ۴ بر ۲ تیم کراسنودار را شکست داد. تیم تاتنهام با انجام ۲۷ بازی در لیگ برتر انگلستان ۴۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه ششم جدول قرار دارد، اما تیم دیناموزاگرب با انجام ۲۳ بازی در لیگ برتر کرواسی و با کسب ۵۴ امتیاز در جایگاه نخست این لیگ قرار دارد.

شاختار دونسک - رم

تیم فوتبال رم امشب در ورزشگاه المپیاکوی شهر رم میزبان تیم شاختار دونسک خواهد بود. تیم رم با ۲۶ بازی در سری آ ایتالیا ۵۰ امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. تیم شاختاردونسک با ۱۷ بازی در لیگ برتر اوکراین ۳۶ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم قرار دارد. گرگ‌ها (لقب تبم رم) در مرحله قبلی این رقابت‌ها در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر یک تیم براگا را شکست داد و به این مرحله صعود کرد.

آرسنال - المپیاکوس

تیم فوتبال المپیاکوس امشب در ورزشگاه کاراسکاکیس میزبان تیم آرسنال خواهد بود. تیم المپیاکوس با انجام ۲۵ بازی در سوپر لیگ یونان ۶۴ امتیاز کسب کرده و در جایگاه نخست قرار دارد. توپچی‌های لندنی (لقب تیم آرسنال) با انجام ۲۷ بازی ۳۸ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه دهم جدول قرار دارد. توپچی‌های لندنی در مرحله قبلی این رقابت‌ها در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۳ تیم بنفیکا را شکست داد و به این مرحله صعود کرد، اما تیم المپیاکوس در مرحله قبلی این رقابت‌ها در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۴ تیم پی اس وی آیندهون را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
چه مطالب خواندنی و جالبی تشکر
آخرین اخبار