آخرین زعفران با بهارانه‌هایی از سراسر ایران

آخرین برنامه زعفران صبح جمعه روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، صبح جمعه ۲۲ اسفند، آخرین برنامه زعفران از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت و بیش از صد ویدیو از مخاطبان برنامه پخش خواهد شد.

برنامه زعفران که از همان ابتدای ورود به عرصه تلویزیون با جشنواره تعاملیش در تلاش برای کشف استعداد‌های جوانان در عرصه تولید محتوا بود، حالا در گام آخر محتوای اصلی برنامه را به جوانانی از سراسر ایران سپرده که پیشرفت چشمگیرشان را نشان دهد.

در هفته‌های گذشته از این جوانان خواسته شده بود که ویدیو‌هایی با موضوع به استقبال بهار، تشکر از کادر درمان و سالی که گذشت را برای برنامه ارسال کنند و ویدیو‌های بسیاری از سراسر ایران به دست دست‌اندرکاران برنامه رسید که از میان آن‌ها نزدیک به صد ویدیو برای پخش در روز جمعه انتخاب شده‌اند.

زعفران که از ابتدای مرداد ماه پخش خود را از شبکه دو آغاز کرد، در طول مسیر بیست و شش قسمتی در گفت‌وگو با مهمانانی فعال در عرصه تولید محتوا تجربیات این افراد را در اختیار مخاطبان خود قرار داد که در تولیدمحتوا و برنامه‌سازی به آن‌ها کمک کند.

ورود یک عروسک با نام قطره زرشناس که بزرگترین عروسک ماریونت تلویزیونی است نیز در راستای همین تفکر بود. این کار به جوانان ثابت کرد که نباید از خلاقیت در این عرصه بترسند.

آخرین برنامه زعفران با تهیه‌کنندگی محمد سلوکی و سردبیری و کارگردانی افشین لیاقت، صبح جمعه، ۲۲ اسفندماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح روی آنتن شبکه دو می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار