حسینی: تمرکزمان باید روی لیگ برتر باشد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در رابطه دیدار این تیم مقابل پدیده توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی مقابل پدیده در جام حذفی بیان کرد: با توجه به شرایطی که در بازی‌های حذفی حاکم است، تمرکز خوبی داشتیم که ابتدا گل نخوریم و حتی بتوانیم گل بزنیم. در بازی‌های حذفی نباید ریسک کرد چرا که فقط یک تیم باید صعود کند. بازیکنان ما بازی را خوب شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدیم.

او در ادامه گفت: با توجه به فشار‌هایی که پدیده وارد می‌کرد خیلی منظم دفاع کردیم. از بازیکنانمان تشکر می‌کنم. ذوب آهن چندین سال نتوانسته بود پدیده را شکست دهد. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم. اتحاد تیمی و همدل بودن بازیکنان بزرگترین تاکتیک برای یک تیم به حساب می‌آید. در هر تیمی بوده ام به بازیکنان گوش زد کردم که برای موفقیت باید یک تیم همدل باشیم. سعی کردیم بازیکنان را روحیه ببخشیم. فرم تمریناتمان کمی عوض شده است و امیدوارم این وضعیت ادامه دار باشد.

حسینی تصریح کرد: این بازی را بردیم و به جمع شانزده تیم رفتیم. باید تمرکزمان را روی لیگ برتر بگذاریم. از حمایت‌های طرفداران تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار