افتتاح فاز دوم بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز

همزمان با عید مبعث و در آستانه روز بزرگداشت شهدا، فاز دوم بیمارستان اعصاب و روان فجر تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرحله دوم این بیمارستان که در چهار طبقه و با امکانات و تجهیزات مدرن برای ارایه خدمات درمانی و توانبخشی به جانبازان هشت سال دفاع مقدس ساخته شده است، با حضور رئیس جمهور و به صورت تصویری مورد بهره برداری قرار گرفت.

عباس پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت:این مرکز درمانی تخصصی در مساحتی به وسعت ۶ هزار و ۳۰۰ مترمربع و با هزینه‌ای افزون بر ۸۳ میلیارد ریال ساخته شده است.

اوافزود: ظرفیت بیمارستان فجر تبریز به تعداد ۱۱۰ تخت تعریف شده است که تعداد ۲۰ تخت آن به بیماران اعصاب و روان زنان اختصاص دارد و این بخش برای اولین بار در شمال غرب کشور راه اندازی می‌شود.

او با بیان اینکه تمامی خدمات درمانی و دارویی در بیمارستان فجر تبریز برای جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران رایگان است، افزود: در صورت خالی بودن تخت‌های بیمارستانی در این مرکز درمانی ارایه خدمات به سایر قشر‌های مختلف نیز امکان پذیر است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تعداد جانبازان دوران دفاع مقدس آذربایجان شرقی ۲۴ هزار و ۳۲ نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد ۳۷۱ نفر جانبازان بالای ۷۰ درصد، ۱۳ هزار و ۸۰۶ نفر جانبازان زیر ۲۵ درصد و جانبازان بالای ۲۵ درصد استان هم ۱۰ هزار و ۲۲۶ است.

پورحسن تعداد جانبازان بانوی استان را نیز ۲۹۱ نفر اعلام و اضافه کرد: تعداد جانبازان مدافع حرم آذربایجان شرقی نیز ۱۷ نفر ثبت شده است.

امروز به صورت همزمان از ۵۱ طرح بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره برداری شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.