رئیس پلیس راه استان ایلام :

محور‌های مواصلاتی استان لغزنده است/ رانندگان احتیاط کنند

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی استان ایلام به سبب ریزش نزولات جوی لغزنده است، گفت: رانندگان هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به بارش باران در سطح استان  و لغزنده بودن معابر ، لازم است رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی کنند .

او اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه باید توجه به دو موضوع اصلی رعایت سرعت مطمئنه و دیگری رعایت فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد: در این شرایط ، رانندگان بایستی نسبت به شرایط عادی حداقل سرعت را در نظر بگیرند و ضمن رعایت فاصله طولی مناسب از گردش‌های بی مورد که موجب از دست رفتن کنترل دیگر رانندگان می‌شود پرهیز کنند.

همتی زاده بیان کرد: در بارندگی ، سرعت خودرو بایستی به مراتب کمتر از سرعت در جاده خشک باشد.

او با بیان اینکه احتمالاً با توجه به شرایط جوی پیش آمده ، شاهد بارش برف در گردنه‌های استان نیز باشیم ، مطرح کرد: از هم استانی‌های گرامی خواستاریم از تردد‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی خودداری کرده و در صورت ضرورت تردد، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب را در حین رانندگی در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.