هشدارهواشناسی / بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی معابر از عصر امروز در گلستان /پرهیز از سفر‌های غیرضروری

هواشناسی از آغاز بارش‌های شدید باران از عصر امروز و احتمال آبگرفتگی معابر در استان گلستان خبر داد.

خانم اصحابی کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   گفت: سامانه ناپایدار بارشی از دیشب وارد استان شده وعصر و شب امروز و فردا اوج فعالیت این سامانه خواهد بود.


خانم اصحابی گفت: بارش‌های شدید از عصر امروز آغاز می‌شود و شدت بارش‌ها به ویژه در ارتفاعات و مناطق شرقی استان به حدی خواهد بود که سبب آبگرفتگی معابر و بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها می‌شود.


او گفت: بارش‌ها در محدوده پارک ملی گلستان، مینودشت و کلاله خواهد بود و احتمال مسدود شدن محور پارک ملی گلستان طی امشب وجود دارد و به هم استانی‌ها توصیه می‌کنیم از سفر‌های غیرضروری و تردد در جاده‌های استان به ویژه در این محور خودداری کنند.


او ادامه داد: دمای هوای استان ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد از دیروز سردتر شده است.


اصحابی با بیان این که دمای هوای استان فردا سردتر می‌شود گفت: بارش‌ها تا فردا ادامه دارد و از عصر فردا شنبه ۲۳ اسفند این سامانه به تدریج آسمان استان را ترک می‌کند و تا اواسط هفته آینده جوی آرام همراه با افزایش تدریجی دما را پیش بینی می‌کنیم.


او ادامه داد: حداکثر دمای شهر‌های استان برای فردا به ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و در سرد‌ترین ساعت‌های بامداد یکشنبه این دما به زیر صفر خواهد رسید.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.