امام جمعه بافق:

پیگیری مطالبات معدنی بافق تا حصول نتیجه ادامه دارد

حجت الاسلام سعادت فر گفت: مطالبات بحق مردم شهرستان در زمینه صنایع و معادن، شجاعانه و با استقامت در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به تحلیل فتنه‌های دشمنان پرداخت و گفت: امروز دشمن می‌خواهد اراده مردم را در دست گیرد و در خدمت فتنه گران قرار دهد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: فتنه تحمیلی دیگر جایگاهی ندارد چرا که محکوم به شکست است و دشمن شناسی و بصیرت مردم در آن باعث شده شکست بخورد.

او افزود: دشمنان نظام و انقلاب با فتنه تشویقی می‌خواهند مردم را نوکر دسیسه‌های خود کنند و مدل مدیریت انقلابی و جهادی را از مردم بگیرند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: دشمن قصد دارد امید را به ناامیدی و سپس به نفرت تبدیل کند و برای همین با فتنه تشویقی سیاست‌های خود را در جامعه وارد می‌کند.

امام جمعه بافق گفت: ناامیدی از اعتقادات، نفرت از تاریخ ملی و مذهبی و بی رغبتی مردم به حکومت و رهبران خود از سیاست‌های دشمنان در فتنه‌های تشویقی است.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: دشمن باید بداند و مردم هم آگاه باشند که تاریخ اسلام غنی و غرور آفرین است و باید به آن افتخار کرد.

امام جمعه بافق تصریح کرد: تفکر سپاه و بسیج یک تفکر دینی و اعتقادی و ثمره خون شهدا است.

او گفت: دولت جوان و انقلابی با اراده و تکیه بر اعتقادات، بینی استکبار را بر خاک می‌مالد.

حجت الاسلام سعادت فر همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) افزود: صبر و استقامت دو اصل رسیدن به اهداف اسلامی است و جوانان در فضای مجازی جریان تواصی را دنبال کنند.

او بیان داشت: جوانان نگذارند ناامیدی وبی بندوباری در فضای مجازی شکل گیرد و با بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری آن را مدیریت کنند.

حجت الاسلام سعادتفر خطاب به اصحاب رسانه گفت: رسانه‌های در فضای مجازی نقش مهمی دارند و نگذارند با آبروی کسی بازی شود و حیثیت شخصی را زیر سوال نبرند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری‌های مسئولان در زمینه مشکلات معادن و کارگری در بافق افزود: مطالبات بحق مردم شهرستان در زمینه معادن و صنایع شجاعانه و مودبانه با اسقامت در حال پیگیری است و تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

او گفت: در این زمینه فرماندار و یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهر بافق هم در کنار دیگر مدیران معدنی تصمیمات لازم را گرفته و برای اجرای آن اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: نماز جمعه ، فتنه دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار