مسدود شدن محور‌های هراز و کندوان / آزاد راه شمال هم بسته شد + فیلم

محورهای هراز ، چالوس و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

گلپور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ریزش بهمن در کیلومتر ۸۵ محدوده زیارباغ اتفاق افتاد و مامورین راهداری درحال پاکسازی جاده هستند.

او با بیان اینکه ساعت ۱۴ امروز نیز ریزش بهمن در منطقه لاریجان گزارش شده بود، افزود: بارش برف وباران در محدوده چلاو شدیدتر از سایر نقاط محور هراز است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آمل گفت: رانش زمین و ریزش کوه در محدوده ابتهاج محور هراز نیز عصر امروز اتفاق افتاد و سبب بسته شدن این محور شده است.


بسته بودن محور کندوان

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران نیز با بیان اینکه ریزش برف از صبح امروز در محور کندوان آغاز شد و از عصر بر شدت آن افزوده شده است، گفت: بارش شدید برف در محدوده سیاه‌بیشه تا پیچ سردار سلیمانی سبب بسته شدن مقطعی محور کندوان شده است.

او با بیان اینکه محور کندوان تا اطلاع بعدی بسته خواهد بود، افزود: تردد خودرو‌ها در محور سوادکوه و آزادراه تهران – شمال عادی و روان است، اما ماموران پلیس راه با توجه به بارش برف در محور‌های کوهستانی از تردد خودرو‌های فاقد زنجیرچرخ جلوگیری می‌کنند.

آزاد راه تهران شمال نیز بسته شد

مرکز مدیریت راهها نیز اعلام کرد علاوه بر محورهای هراز و چالوس آزادراه تهران-شمال نیز در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود است.

با بسته شدن محورهای هراز ، کندوان و آزادراه تهران شمال ، تنها محور ایمن جاده سوادکوه است که در این محور نیز بارش برف گزارش شده است.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
اره والا . فقط خدا از پس اینا که دائم میرن سفر بر میاد. خب نرید سفر نمیمیرید. ولی برید کرونا میگیرید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
مگه اینکه خدا راه رو ببنده تا این ملت نرن مسافرت
آخرین اخبار