روایت باشگاه خبرنگاران جوان از ماراتن پاستور؛

چه کسانی رسما برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اعلام حضور کرده‌اند؟

تا کنون ۷ چهره سیاسی به طور رسمی و تلویحی حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را تایید کرده‌اند.

به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کم‌تر از ۱۰۰ روز مانده تا شروع سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، کم‌کم نتیجه گمانه زنی‌ها مشخص می‌شود و نامزدهای ریاست جمهوری حضور خود را به صورت رسمی اعلام می‌کنند؛ تا اینجای کار ۷ نفر با پیشینه‌ و گرایش‌های متفاوت به صورت رسمی وارد کارزار انتخابات شده‌اند و باید تا تایید صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان منتظر بمانند.

سه سردار

در میان نامزدهایی که به صورت رسمی اعلام حضور کرده‌اند اسم سه نفر بیش از بقیه به چشم می‌خورد؛ سردار سرتیپ پاسدار «حسین دهقان»، سردار سرتیپ پاسدار «سعید محمد» و سردار سرلشکر پاسدار «محسن رضایی». حسین دهقان، وزیر پیشین دفاع و مشاور نظامی فرمانده کل قوا، از اولین نفراتی بود که وارد سیزدهمین کارزار انتخاباتی شد؛ از مواضع او پیداست که قصد ائتلاف کردن یا کنار رفتن به نفع شخص دیگری را ندارد. وی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارم، با هیچ فردی ائتلاف نخواهم کرد و به نفع هیچ کس کنار نخواهم کشید.

کدام چهره‌ها برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند؟

همچنین دهقان در پاسخ به کسانی که او را فردی صرفا نظامی قلمداد می‌کنند گفت: من فقط یک فرد نظامی نیستم، دانشگاهی هستم و در مراکز غیر نظامی تدریس کرده ام و در بسیاری از مسائل اجتماعی و سیاست خارجی مشاور بوده ام.

سردار دیگری که با استعفایش از فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا حضور احتمالی خود در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم را رسمی کرد و به گمانه زنی‌ها پایان داد، سردار سعید محمد بود؛ او که هنوز معلوم نیست کدام جریان سیاسی را نمایندگی می‌کند، در ویدیویی که به تازگی  منتشر کرده  گفته که «راه سختی در پیش دارم، اما محکم جلو خواهم رفت. وی هم اکنون به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران هم منصوب شده است.»

کدام چهره‌ها برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند؟

مردی برای تمام فصول

چهره ثابت انتخابات‌های دوره نهم، دهم و یازدهم هم به صورت تلویحی اعلام آمادگی خود را برای حضور در انتخابات دوره سیزدهم اعلام کرده است. او در همین مدت کوتاه سفر‌هایی به استان‌های فارس، خراسان رضوی و مرکزی داشته است. خودش می‌گوید هنوز برای حرف زدن درباره حضورش زود است، اما در عین حال هم داوطلبی را تکذیب نمی‌کند. افرادی که با او دیدار‌هایی داشته‌اند، می‌گویند در اظهارات او عزم جدی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را احساس کرده‌اند؛ علاوه بر این برخی سخنانش از هر اعلامیه‌ای برای حضور در انتخابات صریح‌تر است. آری، «محسن رضایی» تلاش می‌کند تا خود را یک چهره اقتصاددان معرفی کند؛ همچنین وی در اعلام موضعی انتخاباتی گفته که اگر برای ورود به انتخابات تصمیم گرفتم و اعلام حضور کردم خواهید دید کاری خواهیم کرد که یک نفر بیکار نماند و اصلا کسی وجود نداشته باشد که بیاید انتقاد کند.

کدام چهره‌ها برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند؟

نیمکت ذخیره‌ها

رئیس پیشین صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی که خود را «بازیکن روی نیمکت نظام» می‌داند، چهره دیگری است که نسبت به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم ابراز تمایل کرده است؛ عزت الله ضرغامی اولین نفری بود که از احتمال گزینه‌شدنش در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ سخن گفت. او در پاسخ به سوالی در مورد نامزد شدنش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من سرباز نظام هستم و اگر بگویند ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بر عهده بگیر می‌آیم و در مورد انتخابات ۱۴۰۰ هم اگر احساس وظیفه کنم داوطلب خواهم شد.

کدام چهره‌ها برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند؟

ضرغامی در جایی دیگر با تعبیری فوتبالی گفته که خودم را یک بازیگر یا بازیکن روی نیمکت نظام می‌دانم که اگر روزی لازم باشد به داخل زمین می‌روم و بازی می‌کنم. من خودم را روی نیمکت جمهوری اسلامی می‌دانم، این نیمکت‌نشینی برای هر کاری است. من چنین جایگاهی را برای خودم انتخاب کردم و در هر شرایط و موقعیتی که اقتضا کرد خدمتی را انجام دهم، آماده‌ام.

گذشتِ زمان مشخص می‌کند که این بازیکن ذخیره با بازیکنی دیگر تعویض می‌شود و یا مستقلا وارد عرصه انتخاباتی خواهد شد. 

من اصلح ترم!

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی چهره دیگری است که نامزدی خود را برای ورود به پاستور اعلام کرده است؛ او در حالی وارد رقابت‌های انتخاباتی شده که در انتخابات مجلس یازدهم از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد و از ورود به ساختمان بهارستان بازماند؛ مطهری در این باره معتقد است که دلیلی بر رد صلاحیتش برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ وجود ندارد. او در پاسخ به این سوال که به نمایندگی از کدام جریان وارد عرصه انتخابات شده گفت: من به شکل مستقل وارد شدم و خودم را اصلح می‌دانم.

کدام چهره‌ها برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند؟

یک اقتصاددان در زمین سیاست

چهره دیگری که از قصد خود به عنوان نامزد ریاست جمهوری خبر داد یک اقتصاد دان بود؛ «حسن سبحانی»، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اعلام نامزدی خود برای انتخابات نوشت: به عنوان استاد اقتصاد دانشگاه تهران و انذاردهنده همیشگی نسبت به سیاست‌های اقتصادی فلاکت بار بعد از جنگ و با این باور که به پشتوانه سال‌های طولانی تجربه تقنینی و اجرایی، می‌توان رشد تخریب در اقتصاد را متوقف نمود قصد خود را برای داوطلبی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به آگاهی می‌رسانم.

کدام چهره‌ها برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند؟

گفتنی است او پیش از این هم در انتخابات یازدهم و دوازدهم نامزد شده بود، اما نتوانسته بود از فیلتر شورای نگهبان عبور کند.

روحانیِ اصلاح طلب

باید به ادامه این فهرست نام «محسن رهامی» را هم افزود؛ روحانیِ اصلاح‌طلبی که از قصد خود برای نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰ خبر داده است. او نماینده دوره‌های اول و دوم مجلس شورای اسلامی و عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان بود. رهامی درباره حضورش در انتخابات گفته است: در مورد حضور من کار‌هایی از مدت‌ها قبل شروع و جلسات مستمری تشکیل شده و اگر فضا فراهم شود به عنوان نامزد واحد به میدان خواهم آمد. البته تاکنون رهامی از سمت احزاب اصلاح طلب هیچ حمایت رسمی نشده است.

کدام چهره‌ها برای ورود به انتخابات ۱۴۰۰ اعلام آمادگی کرده اند؟

البته به غیر از اسامی که در بالا به آن‌ها اشاره شده؛ قطعا باید منتظر گزینه‌های دیگر و شاید اصلی‌تری هم باشیم. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، محمدباقر قالیباف، محمدجواد ظریف، محمدجواد آذری جهرمی، سیدحسن خمینی و سعیدجلیلی هم چهره‌هایی هستند که در محافل سیاسی بحث آمدن یا نیامدنشان به ماراتن انتخابات داغ است و  احتمالا در روز‌ها و هفته‌های آتی باید درباره حضور خود در انتخابات اعلام نظر کنند.

گزارش از امین پاکزاد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
دکترمحموداحمدی نژاد است که فکرمردم بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
درجواب اونی که گفت باید به طرفدارای احمدی نژاد بگی سیب زمینی خور ما سیب زمینی خور هستیم مثل طرفدارای رییسی و محمد گوشت خور نیستیم یه عده معدود گوشت خور در مقابل هفتاد هشتاد میلیون نون خالی خور بعدش سیب زمینی مال دوران احمدی بود الان نون خالی هم گیرمون نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۰۶ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
یا سعید محمد یا حسن سبحانی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا طاهری قهجاورستانی
۱۷:۰۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
منم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
خداکنه هرکی میاد به فکر مردم باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
فقط روحانی خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
فقط محسن رضایی و تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
عارف رو هم باید اضافه می کردید به این لیست بلند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
حاجی بابایی پس چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
هنوز معلوم نیست کی میاد دقیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
سعید محمد فقط تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
محمود کبیر رو نگفتین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۹:۲۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
فقط سردار سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۰۵:۵۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
جناب مطهری، مگه رییس جمهور هیچکاره نیست و همه چی دست سپاهه؟ چرا باز بلند شدی هم خودتو عذاب بدی هم مارو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
یه چیزی هست و اونم اینکه کسانی باید مسئولیت بپذیرن که حرصی برای قدرت نداشته باشن و واقعا برای خدمت اومده باشن.کاندیدای اصلح کسی نیست که دم انتخابات تبلیغات میلیاردی میکنه وعده های عجیب و غریبی میده، وعده هایی که اصلا از توان هیچکس برنمیاد و بعدا خودش هم اون وعده ها رو تکذیب میکنه. کاندیدای خوب کسیه که بریم دم در خونش با هزار خواهش و التماس کاری کنیم که به انتخابات بیاد، براش تبلیغ کنیم و رای جمع کنیم تا انتخاب بشه توسط مردم. این کاندیدای اصلح هست
France
سید علی
۰۱:۴۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اگر سردار سعید محمد رای بیاورد امریکایی ها سکوت میکنه درود بر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۲۳:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
باسلام.
من این نظراتو خوندس واقعا تاسف خوردم برای اینکه ایرانیم خیلی تهمت در مورد احمدی نژاد شنیدم واقعا نمیدونم چی باید گفت.مگه احمدی نژاد چ بدی در حق شما کرده گناه کرده جاده ساخته مسکن مهر ساخته کمک خانواده کم درآمد کرده دوران احمدی نژاد خیلی بهتر بود تا الان قبول دارید یا ن اون موقعه یارانه چقدر بود 45500تومن یه خانواده 8نفره میتونست365هزارتومن بگیره میدونی اون موقعه چند دلار بود ؟؟میدونی میرفتی مغازه چندتا کیسه برنج مرغ گوشت ماهی میخردی بازم ازش میموند واقعا متاسفم برای همچین ملت قدرنشناسی واقعا میخوان ازتون بپرسم چرااااااا تخریب این بنده خدا چرااااااا؟ من تحت پوشش کمیته امداد هستم این آخرین صبحتم با شماست اون موقعه یخچالمون پر بودغمی نداشتیم. ولی الان دم عیدی خالی هست اینم بازم تقصیر احمدی نژاد هست آیا؟متاسفم واقعا ما خانواده قشر ضعیف جامعه تا جون داریم ازش حمایت میکنیم...ب خدا میسپارمتون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دست شما درد نکنه با نظر شما موافقم به امید رئیس جمهور شدن مرد عدالت احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۲۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
درودخدا بر شما حرف دل ما کارگران رو زدی
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۲:۴۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
احمدی نژاد دیگه اون احمدی نژاد سابق نیست. اگه بود حمایت میکردم ولی الان احمدی نژاد خیلی موضعش عوض شده و اگه بیاد مملکت رو دو دستی به بیگانه تقدیم میکنه. حالا خود دانید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۲۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
در جواب بنده خدا
کی اینارو بهت گفته بنده خدا مدرک بیار ک احمدی نژاد اون آدم سابق نیست ن دوست عزیز احمدنژاد همون آدمه همون قد و وزنو داره فقط فقط یه عهده نمیخوان بیاد چون میترسن یه چیزهای تهمت درمورد احمدی نژاد راه انداختن برای تخریب احمدی نژاد مخالفین داره ازهردو جناح ولی ما هوشیار هستیم و نمیزاریم حق احمدی نژاد پایمان یا خراب کنن ب امیدی بهار 1400حمایت
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۲:۳۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
احمدی نژاد همونی نبود که قهر میکرد.همون ادمی نیست که بعد پیروزیش تو دور دوم تو جشن پیروزیش برگشت گفت طرفدارهای جنبش سبز یه مشت خز وخاشاک ان که با این حرف زدنش یه عده تحریک بشن وبریزمن توخیابون .....این همون ادمهکه وقتی حضرت اقا گفت مشایی رو پست نده بیخیال مشایی نشد ...این همون ادمه که وقتی اقا گفت کاندید نشو کاندید شد.........این ادم مثل کسی که سنگی رو میندازه ته چاه صد تا عاقل نمیتونن درش بیارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
دروغو دشمن خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
توهم شما زیاده ، وگر نه احمدی نژاد مشکلی نداشت و منفعتش به مردم رسیده .
Iran (Islamic Republic of)
razaei
۲۲:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر میخواهید انتخابات پر شور داشته باشید احمدی نژاد را وارد میدان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بگو انشاالله به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
از اونجاییکه احمدی نژاد خوب حمله می کنه پیشنهاد می کنم دولت سعید محمد از این مهره تهاجمی دردولتش برای مذاکرات با کشور های بد عهد وبد غلق استفاده کنه که اونها بدوند که ما هم امثال احمدی نژاد وجنتی و...راداریم که کارشون با سینه وقلب ودل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
من پیشنهاد می دهم که سعید محمد زیرگروه دکتر احمدی نژاد شود .
برای توسعه کشور خوب است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ممممممممممم
۲۱:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط علی برکت الله
:)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
من فکر میکردم با تجربه ای از دولت روحانی داشتیم مردم فهمیدن ب کی رای بدن...
ولی مثل اینکه هنوز ی عده میگن روحانیو احمدی نژاد :/
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۲۱:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
راستی دوستان
پرونده اختلاس چند میلیاردی احمدی نژاد
و دکلی که یک شبه در دوران احمدی نژاد هاپولی شد
چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
۹
۲۰:۱۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
درود بر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۹:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا بخیر کنه ! چه آشفته بازاری !!
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۹:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شنیدم که
احمدی نژاد در دور دومش برای اینکه رای بیاره
در روستاها گونی سیب زمینی بین مردم پخش می کرده!!!!
اونایی که میگن احمدی نژاد
فکر کنم دلشون واسه گونی های سیب زمینی تنگ شده
فکر کنم به طرفداران احمدی نژاد باید بگیم سیب زمینی خور!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
درست است همان قرارداد که باعث حیرت تعجب خیلی ها شده واخبارش مثل بمب از شکبه های مختلف پخش شد اینجا ایران است به کسی که از بیت المال دزدی کند میگن اختلاس کرده پس در حال تعقیق و تفحس وتعقیب اختلاس گران باشید
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۱۸:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط رييسي يا احمدي نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سعید محمدآن کسی است چندی پیش اجازه داد قراردادی با برادر جهانگیری که هنوز هم دارند اصلاعات ازش جمع آوری می کنند و مجرم هستند امضاء کردن ای بابا پس بگین کاسه ای زیر نیم کاسه است اگر احمدی نژاد باشند ما هم هستیم دورد خدا بر شرف مرد خستگی ناپذیر حامی مردم فقیر احمدی نجات
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي. وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي. وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِي. يَفْقَهُوا قَوْلِي".
الهی و ربی من لی غیرک :
اگر قانونی نوشته می شد توسط نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی که در راس همه امور خرد و کلان کشور هستند که به یومن روزهای اعیاد مختلف و جشن تولدهای 14 معصومین و جشن راهپیمایی 22 بهمن ماه 1357 و جشن راهپیمایی روز قدس دشمن شکن و جشن روز مادر و زن و روز پدر و مرد روز دختر و روز پسر روز کارگر روز ارتش روز سپاه روز بسیج رو پلیس روز جهادسازندگی روز پرستاران و پزشکان روز سربازان گمنام امام زمان عج روز عید سعید نوروز بهاری که سال تحویل می شود روز شعرای بزرگ بنام ایران زمین روز پهلوانان و جوانمردان عیاران روز قهرمانان و خلاصه در تمامی روزهای خوب یوم الهی طی سال دولتها جیب و حساب ملت را پر پول می کردند به مناسبتهای جشنها و اعیاد مختلف واقعا اون عیدها و اون روزها با خوشی و شادی و خاطرات زیبا در خاطر همه مومنین مسلمین مستضعفین بینوایان جامعه نقش می بست به همه مردم خوش می گذشت و همه روزهای امیدوار کننده اعیاد مختلف را به یکدیگر پیشاپیش با شور نشاط فراوانی تبریک می گفتند و خودشون رو پیشاپیش برای اون جشنهای یوم الهی آماده می کردند و توی جیب و حساب همگی مردم پول نقد بود خیلی سنت پسندیده و مبارک و سعیدی می شد و دیگه می دونستی همه مردم همه مردم همه مردم در دارندگی و اتحاد و همدلی عیدهاشون و مناسبتهای مختلفشون رو پر از شور و نشاط رو با شادی و امیدواری و با عزتمندی در کنار خانواده هاشون و دوستان و آشناهاشون شروع می کنند این یک سنت بسیار بسیار بسیار پسندیده الهیست اگر اجرایی و عملیاتی و فرهنگ سازی می شد . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر توی جیب و حساب همگی مردم پول نقد بود که کسی کار نمیکرد!!! عمار عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اینها میخوان مملکت رو نجات بدن؟؟؟فاتحه
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اینها میخوان مملکت رو از چی نجات بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۰۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
نیاز امروز کشور مردی از جنس کار است. مجموعه ای از افراد دلسوز وکاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بخدا اگه رئیسی بیاد رای بیاره اوضاع کشور خیلی بهتر میشه کاشکی مردم دوباره اشتباه نکنن که بقیه هم به پای اونا بسوزن مثل الان با این دولت روحانی که انتخاب کردن و ما هم داریم تاوان اشتباه اونا میدیم
United States of America
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اوضاع کشور خیلی هم خوبه
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر دولت جلوی همه صادرات محصولات کشاورزی را بگیرد همه چی ارزون میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگه احمدی نژاد دغدغه قشر مستضعف داشت پس چرا هنوز قشر مستضعف وجود داره بعد از دو دوره احمدی نژاد
و دوم کسی که رد صلاحیت شد و اینبار هم هنوز درگیر تایید صلاحیته مطمئناً یه کارای سیاهی داشته دیگه
ایران همون کشوریه که میر حسین موسوی هم تایید صلاحیت کرده
ای قشر به اصطلاح مستضعف بدون برداشته شدن تحریم و با یک اراده درست انقلابی هم مشکل مملکت حل میشه
به امید پیروزی سعید محمد ان شاءَ اللّٰه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
واقعا نظرت بی انصافی هست احمدی نژاد کم برای این مملکت زحمت نکشیده تمام پروژه های ک در این دوره آقای روحانی افتتاح میکنه دوره احمدی نژاد بوده خرج اون موقعه ارزون بود ولی حالا چی!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
احمدی دو دوره رییس جمهور بود یک شب خواب راحت نداشتیم مثل ترامپ تصمیم خلق الساعه می گرفت مثلا"وزیرش را که تو هواپیما عازم ماموریت بود خلع کرد (متکی) صداش تو دنیا پیچید وزیر کشورش را با یه دستور که رو کاغذ تقویم رو میزی بود خلع کرد ودائما"رو مخ بود رو مخ همه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مردم ایران آنقدر نادان نیستند که از چاله(روحانی)در آیند وبه(چاه)احمدی نژاد بیفتند بااینکه دو بار از این سوراخ گزیده شده اند مگر اینکه بگویید :تا سه نشه بازی نشه !
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۲:۳۳ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
بله شما خوبید بقیه بدن جمع کنید بابا گند کاری دولت کنونی بر گردن احمدی نژاد نیندازید بازم انتخابات شد تخریب این بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اینا که هرکدومشون میگن من اصلح ترم و مستقلم
پس امیدی به رییس جمهور آینده هم نداشته باشیم
اینا نمیتونن اقتصاد رو درست کنند بلکه بدترش هم میکنند
منتظر تورم های بعدی با اینا باشیم حالا هی حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
حر انقلاب
۱۵:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام
به نظر من نیاز کشور به فردی است که چشم به دستان جوانان کشورش و نه دیگران داشته باشد. کشور ما با ابر پروژه های نفتی - پتروشیمی با هزینه های سرسام آور راه اندازی و نگهداری که سود آن در جیب دولت و خصولتی ها می رود آباد نمی شود. می بایست بنیان سست اقتصاد کشور را از وابستگی به نفت و مشتقات صادراتی آن نجات داد. بسیاری از کشورهایی پیشرفته روی به فناوری های نوین آوردند، نباید سرمایه کشور تنها صرف فناوری های 40 سال پیش شود تا تنها محصولات پتروشیمی در سبد صادراتی کشور باشد. به نظر من مهم ترین ویژگی فرد اصلح از منظر اقتصادی داشتن برنامه برای دوری از نفت و روی آوردن به سمت اقتصاد مقاومتی دانش بنیان مقابله گر با سلطه فناوری دشمنان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شوخی نکن بابا .. خوب. ما بسمونه حرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
با روحانی تا 14040
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
نه بابا
Iran (Islamic Republic of)
مهسا رحیمی
۱۵:۳۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
زنده باد احمدی نژاد .... هرموقه کسی پیدا شد رفت سازمان ملل و با ابهت هر چه تمام بر ضد دشمن و آمریکا حرف زد بدون اون حقه ... موقه ریاست جمهوری احمدی نژاد همه کشورهای همسایه مث سگ میترسیدن از ایران اما الان تبدیل به تهدید شدن همونا .... به تک شهرای کشور همین احمدی نژاد رفت و تو جلسات تک تک شهرستان ها حضور داشت و پیکیر شهر بود نمونش شهر خودمون که راه آهن راه اندازی شد کدوم رییس جمهور اینقدر دلش برا مرد سوخت ؟؟ اگه خزانه ای خالی شد فقط خواست مزدم در آسایش باشن اهل دخیره نبود برا روز مبادا .... با انصاف حرف بزنید
Iran (Islamic Republic of)
Rm
۱۶:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
درود
Singapore
mstf
۱۶:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شما هم هروقت یادگرفتی "موقع" درسته پیام تایپ کن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
دورد بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
واقعا همینطوره دورد برشما این یارانه سهام عدالت مسکن مهر طرح احمدی نژاد بود کم جوانانی نبودند که صاحب خانه شدند احمدی نژاد به همه استانها وشهرستانها سفر میکرد و مشکلات مردم از نزدیک میدید عدالت برای همه ميخواست انشاالله که بیاد وتایید هم ميشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اشتباه مثبت زدم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام به همه ی دوستان، اگر جبهه های انقلابی واصولگرا وملی گرا باهم کنارنیآن وهرکی سازخودش روبزنه اونوقت یک رئیس جمهورخودفروخته ی غربگدای اصلاح طلب مثل ظریف وجهرمی میان رای میآرن ومردم روبیچاره میکنن، متاسفانه سلبریتی های خودفروخته هم میان تبلیغات میکنن وبه اسم مردم سالاری میان بایکی ازاین حضرات اعتدالی یااصلاح طلب میان مردم سواری میکنن، به نظرمن آقایان محسن رضایی ودکتربزرگوارسعیدجلیلی وسرداردهقان عزیزبایدازدکترسعیدمحمدحمایت کنن ویک گروه بزرگ تشکیل بدن، عزیزانی که شانس خودشون روقبلاامتحان کردن واردبشن متاسفانه فقط فضاروبرای اصلاح طلبهای بی لیاقت هموارمیکنن،آقای سعیدمحمداگرحمایت بشه شانس بیشتری نسبت به عزیزان دارد،مردم عزیزباوعده های الکی خودفروخته های غربگدا نسل آینده ی بچه هاتون روخراب نکنیدومطمئن باشیددرآینده کشوربامشکلات فراوانی روبرومیشه وهیچکس هم زیربارنمیره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
وظیفه هرایرانی شایسته ودارای خصائل انسان کامل حضور محکم درانتخابات است اما وظیفه رجال سیاسی این است که مجرب ترین و قوی ترین نیروی های خود رابرای ریاست جمهوری به مردم معرفی کنندآنها دربطن جامعه سیاسی کشور هستند وعیارهمه رجل سیاسی راخوب می شناسند وبدون بغض وکینه وحسادت و وسواسی های غلط باید شایسته ترین افراد معرفی شوند وتاخیرها وسردرگمی های طولانی یک چیز را اثبات می کند وآن اینکه بدنه مدیریت کشور برحسب مدیریت انتصابی بوده وریشه شایسته سالاری خشکیده است وهرکس اگر یک تکه کاغذ بردارد وشاخص های هرفرد را جداگانه یاد داشت نماید واطلاعاتش را تکمیل نماید خیلی راحت به جمع بندی وگزینه هدف می رسد ولی اگر سیاست کشور فقط وفقط در زیرمجموعه قشری وخط سیاسی خاصی قرارگرفت یافتن گزینه خاص مشکلی نخواهد داشت ولی ظلم بزرگی درحق ملت می شود بنابراین انتخاب نامزد ریاست جمهوری انتخاب تجارب است نه انتخاب هندوانه سربسته وامتحان پس نداده ،وسوابق افراد تمام مشخص است وتاخیرات بی حد وحصر فقط دایره مجادله ها و بی حرمتی ها را زیاد می کند وهمه باید بدانند که : لیس کمثله شی یعنی آن کاندیدایی که همه دنبال او هستند خدای فرازمینی است لذا بی عیب خداست وبدون عفو بخشش وتخفیف وگذشت هیچ گاه دلها باهم متحد نمی شوند و سخت گیری ومجادلات پیروی ازنفس وبیراهه رفتن است لذا کاندیداها باید سریع تر مشخص شوند و قدم اول که نامزدیست اگر سست برداشته شود روی میزان مشارکت تاثیر منفی می گذارد چون مردم فرصت تحقیق پیدا نمی کنند و انتخابات برای آنها دلچسب نخواهد شد درحالی که درشرایط کرونایی انتخابات می تواند به یک فرآیند جذاب ملی و اجتماعی تبدیل شود ومردم با لذت تمام انتخابات را پیگیری نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
تتری
۱۶:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
الباقی پشت صفحه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بلایی که حسن سره این مملکت آوردو فقط خدا میتونه درستش کنه
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر دولت حسن جلوی همه صادرات محصولات کشاورزی را بگیرد همه چی ارزون میشد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
هرکس میگه احمدی نژاد نیاد دوشمن قشر ضعیف جامعه هست در برابر یکی رو میخوان بیارن دلالی کردن و سرمایه داری خودشون و اختلاس کردن خودشون میخوان ادامه پیدا کنه چون بشدت از احمدی نژاد میترسن لطفا دست از تخریب بردارید دوران تخریب گذشته هست شماها برید ب دلالی سیب پرتقالتون برسید ک مشتریا نپرن نمیخواد دلسوزی مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اینها کسانی هستند که رسماً اعلام کردند ولی احمدی نژاد هنوز رسماً اعلام نامزدی نکرده ولی اگه بیاد حتماً رای بالا داره میگن نسبت به قبل تفاوت دارند بلی باید تفاوت داشته باشه و این نشانه رشد انسان است اگر شخصی ام وزش با دیروز یکی باشد یعنی اون فرد مردابی بیش نیست ولی ایشان سیل خروشان است و حتما بیاد بنیان بساط فقر وظلم وستم را از بیخ بر خواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خدا خیرت بده درود برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
لیاقت میخواد. اونم مثل سعیدمحمد
Iran (Islamic Republic of)
ایزانلو
۱۴:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگه رئیس جمهورخوب میخواهی بایا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
این بهترین نظری بود که خوندم. خدا خیرت بده کلی خندیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
هشدار !! احمدی نژاد نباید تایید صلاحیت شود چون :دشمن بیرونی وسهم خواه داخلی که منافع مشترک خود را در خطر می بینند تمام امیدشان به دولت روحانی است که :با سلب اعتمادعمومی وپاسخگویی دروغ به افکار عمومی(مثل وعده مرغ وتخم مرغ و میوه ارزان و...) زمینه را برای عناصر افراطی مثل احمدی نژاد (ترامپ کوچک)مهیا کنند !تا دوباره مملکت را بسوی افراط وتفریط بکشانند
Iran (Islamic Republic of)
99
۱۵:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خجالت بکش تخریب تا کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
احسنت خدا خیرت بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
من هم احساس کردم یه دستایی می خوان احمدی را قل بدن تو میدون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر مردم ایران اشتباه مردم امریکا را به خاطر دروغگویی دولت مرداشون مرتکب بشن نابود می شیم چون اقتصاد ما تاب اوری زیادی نداره واحمدی همه را به خاک سیاه می شونه ما به ادم جهادی وتابع رهبری نیاز داریم که هم ثبات سیاسی باشه وهم حرکت اقتصادی و دنبال اینکه سینه اش را شاد کنه ونمک رو زخم مردم بپاشه نباشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
دوست عزیز خجالت بکش زشته اینکارا
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
بنظرمان می آید احتمالا جناب دکتر محسن رضایی می شود رئیس جمهور و دکتر ظریف هم می شود وزیر امور خارجه و دکتر مطهری هم می شود وزیر کشور و مابقی حضرات هم می شوند وزیران دیگری در کابینه دولت دکتر رضایی و جناب دکتر حجت الاسلام و المسلمین سید رئیسی هم باید در پست خودشان در ریاست قوه قضائیه بمانند چون جایگزین فرد لایق و شایسته و خردمند و بصیری همچون ایشان کم یاب است و جناب دکتر قالیباف هم باید در پست خودشان در مجلس شورای اسلامی بمانند باید د دید تا آن روزهای انتخابات و بعد انتخابات ریاست جمهوری چه فرد اصلحی انتخاب خواهد شد . الله اعلم .
والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
دیکته می گی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۱۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شایدم و احتمالا جناب دکتر سعید محمدی بشوند رئیس جمهور آینده ایران اسلامی دولت جوان حزب الهی و دکتر ظریف بشود وزیر امور خارجه و دکتر رضایی بشوند معاون ایشان و دکتر احمدی نژاد بشوند وزیر راه و شهرسازی مسکن مهر بسازند و دکتر لاریجانی هم بشود وزیر کشور و الی آخر ... دیگر حضرات هم وزیر شوند . الله اعلم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
علی بامری
۱۴:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط دولت جوان حزب اللهی،آن هم با مدیریت جوان انقلابی سعید محمد
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
پس احمدی نژاد کو????????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط دکتر ظریف یا سورنا دیگر هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فک و فامیل اصلاح طلب ها و دولتی ها هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
یا فقط رییسی یا اگه ایشان نیامدند یک سردار که ترسی از دشمن نداشته باشه رای میدم . هرکس که از برجام خارج بشع من به اون رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط دکتر ظریف .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۱۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
جالبه آخوندی عکسش هستش ولی عکس احمدی نژاد نزاشتن ههههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
دکتر ظریف به هیچ وجه به عنوان کاندید ریاست جمهوری شرکت نخواهند کرد و حداکثر به عنوان وزیر خارجه یا معاون اول یکی از کاندیدها معرفی می‌شوند.
به نظر من اگر آیت‌الله سید حسن خمینی نامزد ریاست جمهوری شوند شانس بسیار بالایی برای موفقیت دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
از کی آیت الله شد خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
زیر 18 سال هستی؟
برو یک دور تاریخ بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
رای مردم انتخاب خواهد کرد . و اکثریت بالای 70 درصد مردم با اصلاح طلبان هستند. .فقط کافی است بفرمایند تکرار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
مهسا رحیمی
۱۵:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
دیدیم اصلاح طلبای شما این هشت سال چه گلی به سرشون زدن ... خلایق هرچه لایق ... تو تا آخر عمرت با همینا باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
ایرانی نیستی اگه هنوز طرفدار اصلاح طلبان باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سن وسال برای مردم ایران مهم نیست چون می بینند در امریکا ترامپ 80 ساله وبایدن 87 ساله رییس جمهور می شند ولی وقتی به ما می رسند می گن بگید :جون باشه
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر دولت جون جلوی همه صادرات محصولات کشاورزی را بگیرد همه چی ارزون میشد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۵۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
آزموده را دوباره آزمودن خطاست احمدی نژاد در دولت نهم عملکرد خوبی داشت. متاسفانه دوسال آخر دولت دهم همه رشته ها را پنبه کرد.نمیشود با لجاجت دولتی را اداره کرد. همین روحانی هم شکل دوم احمدی نژاد بود در لجاجت ، به نظر من آقایان رضایی، جلیلی، ضرغامی، دهقان، مطهری و...خودشان را سبک نکنن و وارد فضای رقابت نشوند . چون رای آنها مشخص و معلوم است و قطعا حد نصاب لازم را کسب نخواهند کرد. مردم دنبال کسی هستند که عملگرا باشه و بتونه کار اقتصادی متکی به توانمندی داخلی انجام بده. دلخوش هم نباید به آمریکا بود چون حمامی از آنها برایمان گرم نخواهد شد. اگر هم آمریکا دلش بخواهد کاری بکند یا تحریمی بردارد . قطعا لابی صهیونیست و دلارهای نفتی عربستان این اجازه را نخواهند داد.
در این کارزار کسی برنده خواهد شدکه کشتی شکسته و درب داغون اقتصادی را از منجلاب غرق شدن نجات دهد. و خود مردم هم بخصوص در این چهار سال آخر همین دولت این موضوع را درک کرده اند.
لذا از بین افراد باقیمانده به نظر من آقای رئیسی(اگر اعلام حضور کند) یا قالیباف(اگر اعلام حضور کند) یا سعید محمد، ضمن احترام به بقیه آقایان من آقای رضایی، جلیلی و ضرغامی را در حد معاون اولی و یا وزارت می بینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اول علی دایی فقط
دوم عادل فردوسی پور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
رای ما یک کلام علی دایی والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
پدرام
۱۳:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط سردار سعید محمد
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر دولت سردار سعید محمدجلوی همه صادرات محصولات کشاورزی را بگیرد همه چی ارزون میشد
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی ولایت مدار
۱۳:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فردی انتخاب شود که جلوی امریکا و اسراعیل و عربستان ایستادگی کند ...دشمن نابود باد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط سعید محمد ♥️♥️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
کسانی که میگن فقط احمدی نژاد.بابااا ازموده را ازمودن خطاست بخصوص با مواضعی که این روزا درباره حجاب و ولایت وقیه و رابطه با بن سلمان و اسرائیل داره
Iran (Islamic Republic of)
بسیجی ولایت ایران
۱۳:۳۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فردی را انتخاب کنید که جلوی دشمنان ایران ایستادگی کند البته همه کاندید ها با اسراعیل و امریکا و عربستان مخالف هستند و این یعنی دشمن شکست خورده است ...
-
ناشناس
۱۳:۳۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط دکتر محمود احمدی نزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
علی لاریجانی
پرویز فتاح
آقای رئیسی
سه گزینه اصلی هستند.
بقیه فقط تبلیغات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
پرویز فتاح هم وزیر احمدی نژاد بود وزیر نیرو بود
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۳:۴۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
رئیسی که باید کاری رو که شروع کرده تموم کنه و بر فرض محال اگر بیاد و رای نیاره ، کلا از صحنه میره کنار و نظام ی مهره کارآمد رو از دست میده ، پس عاقلانه نیست که بیاد توی انتخابات و خودشم اعلام کرده!!!
لاریجانی هم قبلا امتحانش رو توی قضیه برجام پس داده و رفوضه شده و بدرد ریاست‌جمهوری نمیخوره.
فتاح هم گرچه مهره ولایی هست اما هنوز در مواردی اشتباهات فاحش داره.
کس دیگری رو باید جستجو کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فک و فامیلشون هستی؟
اینبار دیگه اصلاح طلب نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
هم فتاح رسما اعلام کرده قصد نداره بیاد هم آقای رییسی گفته تمام تمرکزش بر روی قوه ی قضاییه است
Iran (Islamic Republic of)
حسین عیدی
۱۳:۱۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
وزیر سابق مسکن آخوندی هم گفته میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
آخوندی اول باید حساب رسی بشه
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
پس احمدی نژاد چی????????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بله هم آخوندی،هم پزشکیان،هم مطهری،هم جهانگیری،هم.... همه گفتن میان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بهترین انتخاب سید شمش الدین حسینی. والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگه احمدی نژاد بیاد فقط احمدی نژاد
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگه احمدی نژاد بیاد جلوی همه صادرات محصولات کشاورزی را بگیرد همه چی ارزون میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فکرکنم یه بار اعتماد به اصلاح طلبان بسه دیگه بلا وفشار ی نبود که بیاد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
دولت آینده باید جوان باشد تا صاحب فکر و ایده باشد
۲_انقلابی باشد تا از منافع کشور و ملت و انقلاب دفاع کند مثل بعضی دولتها هسته ای را مفت به فنا ندهد
۳_ ولایت مدار باشد چون اگر نباشد مطمئنا بر خلاف دستورات رهبری عمل خواهد کرد و دنبال آسایش و آرامش ملت نخواهد بود بلکه دنبال حمایت از اطرافیان و احزاب خاص خواهد بود
با این تفاصیل آقای سعید محمد و آقای رئیسی میتونه بهترین گزینه ها باشند در این برهه از زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
هرکه خواست کاندبد بشه به جز اصلاح طلبان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
نمیذارن بیا .. انقدر تخریب شد که بهتره. همون دانشگاه برند ایشون ... جامعه عدالت میخواد ..که مدش باید بیاد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۲:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
من که از الآن انتخابم را کردم
دکتر دهقان
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
پس احمدی نژاد چی????????
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۲:۲۵ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط دکتر سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
شما خیلی اهل منطقطق هستی بهتره شما بیائی
Iran (Islamic Republic of)
عماد
۱۲:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
من موندم اونایی که میگن احمدی نژاد، فازشون چیه؟!
احمدی نژاد 8 سال فرصت داشت
و دست آخر کشور و دولت را ورشکسته
تحویل نفر بعدی داد!!!!
عاقل باشید و از یک سوراخ 2 بار گزیده نشوید
احمدی نژاد لجباز بود و فاقد عقل و منطق
طرفدارانش هم عمومن لجباز هستند و فاقد عقل و منطق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
دروغگو دشمن خداست ..... مردم خودشون عقل و شعور دارن میدونن
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
موندی اونایی که میگن احمدی نژاد، فازشون چیه؟!
3 فازن عماد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سعید محمد رئیس جمهور
سعید جلیلی معاون
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۲:۱۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام برشما، چرابود، خمینی و رئیسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
جون مادراشون علی مطهری نیاد ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگه قرار باشه مطهری بیاد همی روحانی بهتره از مطهری
-
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
مطهری در حد اندازه نمیباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
به نظرم کشور بدون رئیس جمهور بهتر کنترل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خداییش لطفابه هیچ اصلاح طلبی رأی ندهید...

ان‌شاءالله‌علی‌مطهری‌بازم‌ردصلاحیت بشه
آمیییییین
Iran (Islamic Republic of)
Sadat
۲۳:۱۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اشتباه منفی دادم من -_-
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
رای فقط دکترظریف
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۱:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
قالیباف و محسن رضایی گزینه های خوبین بعد از این دو نفر دکتر محمد. رییسی قوه قضاییه بمونه بهتره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اول احمدی‌نژاد بعد سعید محمد
United States of America
هاشمی
۱۱:۲۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بین همه افرادی که نامزد شده اند آقای دکتر سعید محمد شایسته تر هستند
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر دولت آقای دکتر سعید محمد جلوی همه صادرات محصولات کشاورزی را بگیرد همه چی ارزون میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
فقط فقط سعید محمد..تمام
Iran (Islamic Republic of)
Mr
۱۱:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
من فقط ب دکتر احمدی نژاد رای میدم .
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
اگر تحریم باشه نه سعید محمد می تونه کاری بکنه نه احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
آمریکا قدرت رو داره و قانون رو میشکنه مس اگه قوی بشیم مچ قانون شکنو میخوابونیم
United States of America
ناشناس
۱۴:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
تحریم رو بر میدارن
Iran (Islamic Republic of)
نلثاریون
۱۰:۳۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
به امید خدا یاور مردم و خار چشم اصلاحات دکتر محــــمود احمــــدی نژاد میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
سعید جلیلی پس چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
از وقتی سعید محمد اومده همه نظرات رو گرفته و اکثریت شده
هر کس دیگه ای هم میخاد بیاد بذار بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
یکی بیاد این خصوصی سازی رو جمع کنه....شرکت هارو برگردونه به دولت چون همه ناراضی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
هیچ کدام بدرد نمیخورند فقط اندکی ضرغامی انهم بخاطر مواضع معتدل ترش...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
جناب مطهری واسه مجلس رد صلاحیت شدی ....الان اومدی واسع ریاست جمهور نامزدی شدی ...بابا تو دیگه کی هستی ووواقعا ...مملکت مااین ۸ساله دست روحانی و امثال روحانی که حال و وضع الانش اینطوریه وووواای به حال روزی که دست شما بیفته .........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
توی این داوطلبا، کی میشه رئیس جمهور إن شاءاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
نه نمی توانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
جهرمی یک اینترنت را نمی توانه درست کنه بعد می خواهد بیاد کل کشور را مدیریت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
همه بد بختی هامون از دولتی هست که گوش به فرمان ولایت نبود
فقط ولایی
۱۲
آخرین اخبار