۷۶۲ نفر قربانی کرونا در خراسان جنوبی

در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت یک مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا، آمار قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی به ۷۶۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۵۸ آزمایش کرونا در استان، آزمایش ۳ نفر مثبت قطعی اعلام شده است، گفت: از ۳ مبتلای جدید به کرونا ۲ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و یک نفر نیز نمونه گیری سرپایی شده است.

او افزود: از این تعداد دو مورد از بیرجند و یک مورد از طبس گزارش شده و سایر شهرستان‌ها مورد جدیدی از کرونا گزارش نکرده اند.

مهدی زاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۳۶ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند بیان کرد: از این تعداد ۲۷ نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا هستند که ۴ نفر از آن ها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری اند و حال عمومی یک بیمار وخیم گزارش شده است.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند عنوان کرد: در شبانه روز گذشته ۳۰ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شده اند که در همین مدت ۳۰ بیمار شامل۴ بیمار کرونا مثبت از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

او تصریح کرد: تا دیروز ۴۲ هزار و ۷۹۴ آزمایش کرونا در استان انجام شده که از این تعداد جواب تست ۱۵ هزار و ۹۳۵ مورد مثبت اعلام شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.