ایجاد همدلی شعار رئیس جدید هیئت کشتی استان خوزستان

احمد عبدالخانی ایجاد همدلی و وحدت را اولین برنامه خود در هیئت کشتی استان خوزستان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات هیئت کشتی استان خوزستان، امروز (شنبه ۲۳ اسفندماه) با حضور سید جلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی برگزار شد که در پایان احمد عبدالخانی با ۹ رأی برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب شد.

بر همین اساس احمد عبدالخانی رئیس جدید هیئت کشتی استان خوزستان درباره علت حضورش در مجمع انتخاباتی اظهار داشت: به عنوان فردی فعال و شناخته شده در حوزه اقتصادی و عمرانی استان و با درخواست جمعی از خانواده کشتی خوزستان پای در انتخابات ریاست هیئت کشتی استان گذاشتم.

وی ادامه داد: هدف و قصدی جز کمک به کشتی استان ندارم و در این راه هم از خود و هم از بخش خصوصی برای کشتی استان آورده خواهم داشت.

عبدالخانی تصریح کرد: اولین برنامه‌ی کاری من ایجاد همدلی و وحدت در کشتی استان خواهد بود و قطعاً از تک تک بزرگانی که از سال‌های قبل برای کشتی خوزستان زحمت کشیده اند دعوت خواهم کرد و تمامی نظرات آن‌ها را در تصمیم گیری‌های هیئت اعمال خواهم کرد.

وی با بیان اینکه کشتی خوزستان در حال حاضر از نظر امکانات سخت افزاری و حمایت از کشتی گیران، دچار مشکل است اظهار داشت: آمده ام تا باری از کشتی استان بردارم و قطعاً مسائل اقتصادی کشتی و کشتی گیران استان مدنظرم خواهد بود.

عبدالخانی با بیان اینکه از اعتماد مجمع انتخاباتی هیئت کشتی استان به بنده قدردانی می‌کنم تصریح کرد: قطعاً از تمامی ظرفیت استان خوزستان در راستای پیشبرد اهداف کشتی استان استفاده خواهم کرد.

رئیس هیئت کشتی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: کشتی استان خوزستان پتانسل و ظرفیت بالایی در کشتی کشور داشته و نقش بسزایی در پشتیبانی از تیم‌های ملی، بخصوص در بخش کشتی فرنگی را دارد، بنده نیز بدون هیچ چشم داشتی آمده ام تا در خدمت تمامی جامعه‌ی کشتی استان باشم و امیدوارم با تعامل و همدلی، برادری و هماهنگی کشتی استان را به مدارج بالاتری در کشور برسانیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار