در صحن علنی مطرح شد؛

خضریان: آقایان ایده بازگشت همزمان به برجام را مطرح می‌کنند/ نیکزاد: فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است

نماینده تهران گفت: آقایان روحانی، ظریف و آشنا اخیراً حرف‌های نگران کننده‌ای را بیان می‌کنند و ایده بازگشت همزمان طرف‌های برجام به این موافقتنامه را ارائه کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خضریان نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مصوبه مجلس در اجرای قانون اقدام راهبردی از سوی رهبری نظام در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری مورد تأکید قرار گرفت، گفت: آقایان روحانی، ظریف و آشنا اخیراً حرف‌های نگران کننده‌ای را بیان می‌کنند و ایده بازگشت همزمان طرف‌های برجام به این موافقتنامه را ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: حرف قطعی سیاست خارجی ما بازگشت طرف مقابل به تعهدات همراه با راستی آزمایی است که پس از آن، بازگشت ایران به برجام رخ خواهد داد. این مسئله جدا از خسارت‌ها و پرداخت عدم النفع‌‎های حاصل از خروج از برجام است که باید به جمهوری اسلامی داده شود.

خضریان تصریح کرد: طرح بازگشت جزء به جزء مقابل تصمیم‌های مجلس است و برای ایجاد کانال و گفت‌وگوهای بی هدف و انتخاباتی است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار کرد: اقدامات متقابل ایران برای بازگشت جزء به جزء به تعهدات در زمان کوتاهی صورت می‌گیرد اما آمریکا برای رفع محدودیت‌های فروش نفت و مراودات بانکی زمان بیشتری را اختصاص می‌دهد. این مسائل برای تنفس مصنوعی جریان غربگراست.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید سری به بازارها بزنند، گفت: ببینید مردم مردم پس از چهل سال با حضور جریان غربگرا چطور در صف‌های مرغ، گوشت و... می‌ایستند. کسانی هم که پولی ندارند، در همین صف‌ها هم نمی‌توانند حضور پیدا کنند.

علی نیکزاد  که اداره صحن علنی را بر عهده داشت، در پاسخ به این نماینده گفت: در این موارد فرمایش رهبری فصل الخطاب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا کیانفر
۱۰:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
علی خضریان نماینده تهران در مجلس گفت: جو بایدن تاکنون ذره‌ای از فشار حداکثری ترامپ کوتاه نیامده است.

آقای خضریان،
چیزی که عوض دارد گله ندارد 13آبان58 آمریکا را سکه یک پول کردیم اکنون گذر پوست به دباغ‌خانه افتاده است توقع ارفاق از جو بایدن خواب و خیال می‌باشد.
منم آفتاب از دل که ز سنگ لعل سازم، منم آبگینه آخر که کند خراب سنگش.
ز میان ما عراقی چو برون فتاد حالی، پس ازین نمانده ما را سرآشتی و جنگش.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق #آزادی_بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،