اختصاص زمین برای جابجایی ساکنان مناطق پرخطر آغاجاری

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: موضوع انتقال ساکنان مناطق پرخطر شهرستان آغاجاری مسئله مهمی است که با جدیت در دست پیگیری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در حاشیه نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری با اشاره به محدوده ۲۹ هکتاری بافت فرسوده و ناکارآمد شهری این شهرستان گفت: موضوع انتقال ساکنان مناطق پرخطر شهرستان آغاجاری مسئله مهمی است که با جدیت در دست پیگیری بوده و به‌همین منظور زمین موردنیاز برای جابجایی اهالی این مناطق به تصویب رسیده است و در آینده کار ساخت واحد‌های مسکونی استاندارد آغاز خواهد شد.

او افزود: مجموعه مدیریت ارشد استان در آینده نزدیک به منظور بررسی شرایط سکونتگاه‌های پرخطر آغاجاری به صورت میدانی از این شهرستان بازدید خواهد داشت.

عبیات با بیان اینکه  طی یکماه آینده پیمانکار مربوطه برای تکمیل سالن مسافری فرودگاه بهبهان انتخاب خواهد شد تا بعد از تکمیل این طرح، شاهد فعالیت این فرودگاه باشیم،   اظهار داشت: پروژه ۲ خطه جاده اصلی این شهرستان در حال فعالیت است که با تامین اعتبارات لازم، روند تکمیل این پروژه تسریع می‌یابد.

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته نیز بهره برداری از ۲ بلوک جدید بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) بهبهان نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی ارائه خدمات رسانی به شهروندان از طریق این بخش‌های بیمارستان آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه  با اشاره به مشکلات زیرساخت‌های مربوط به مخابرات در شهر‌های بهبهان و آغاجاری گفت: با توجه به شرایط تحصیلی دانش آموزان (برگزاری کلاس‌های آنلاین) در برخی موارد آنتن دهی، کیفیت اینترنت تلفن همراه و همچنین تلفن ثابت با مشکلاتی روبه‌رو است که تا زمان بهبود خدمات تلفن ثابت در این مناطق، به ساکنان سیم کارت‌هایی عرضه می‌شود که هزینه خدمات آن‌ها معادل هزینه خطوط تلفن ثابت خواهد بود.

عبیات در پایان  گفت: به منظور رفع بخشی از این مشکلات با اقداماتی که طی ۲ ماه آینده صورت می‌گیرد، پوشش آنتن دهی در این مناطق از شرایط بهتری برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار