مشخصات قیمتی لکسوس LS جدید + تصاویر

خودرو لکسوس از چهره‌ای کاملا به روز شده و دارای یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه لمسی جدید برخوردار است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لکسوس LS ارزان نیست، به خصوص LS هیبریدی که ترکیبی از لوکس و کارا بودن در یک بسته است. با این وجود، لکسوس برای مدل سال ۲۰۲۱ قیمت این خودرو را افزایش می‌دهد، رقمی که حدود ۱۰ هزار دلار بالاتر از سال قبل است. برای قرار دادن این خودرو در اهداف آینده، باید بدانید که قیمت ۲۰۲۱ LS ۵۰۰h اکنون 91525 دلار است. این مبلغ 10490 دلار بیشتر از قیمت گذاری سال ۲۰۲۰ است که 81035 دلار بود.

امکانات اضافی لکسوس  LS ۵۰۰h

اما گزارش‌ها حاکی از آن است که، یک دلیل خوب برای این قیمت چالش برانگیز وجود دارد. سخنگوی لکسوس درباره این موضوع گفت که این افزایش قیمت به این دلیل بوده است که ویژگی‌های اختیاری در مدل ۲۰۲۰ برای سال ۲۰۲۱ استاندارد شده است. به عنوان مثال بسته داخلی خودرو اکنون به مانیتور نمای پانورامیک، سیستم تعلیق هوا، سیستم صوتی مارک لوینسون، چرخ‌های ممتاز ۲۰ اینچی و فرمان چوبی مجهز شده است.

یک محاسبه مختصر نشان می‌دهد که لیست ذکر شده از تجهیزات اضافی فوق بالغ بر 10380 دلار هزینه در پی دارد و با این وجود افزایش قیمت توجیه پذیر است. اما با مقایسه قیمت LS هیبریدی با نسخه غیر هیبریدی معمولی، تفاوت فاحشی را در قیمت خواهیم دید.

مشخصات قیمتی لکسوس LS جدید

اگر در جریان باشید، مشخصات لکسوس LS ۵۰۰، ۲۰۲۱ سال گذشته در ایالات متحده فاش شد، که نشان می‌داد این خودرو از چهره‌ای کاملاً به روز شده و از همه مهمتر یک سیستم سرگرمی اطلاعاتی با صفحه لمسی جدید در تاج اتاق، برخوردار است.

مشخصات لکسوس LS جدید +تصاویر

شرکت لکسوس در واقع برای شرکت تویوتا است و نشان لاکچری این شرکت به حساب می آید،  اخیرا هم لکسوس LC با داشتن یک نسخه قابل تبدیل، موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است.

مشخصات قیمتی لکسوس LS +تصاویر


بیشتر بخوانید:


مشخصات لکسوس LS جدید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.