بهترین قالب‌های وردپرس برای وبلاگ‌ها در سال ۲۰۲۱

این گزارش درباره معرفی برترین قالب‌های وردپرس در سال ۲۰۲۱ است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وبلاگ نویسی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های آنلاین است، چون تقریبا هر کجا که بروید و از هر سایتی که بازدید کنید، یک وبلاگ در آن جا وجود دارد. اگر سازنده وب سایت هستید و از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌دانید که دارای تم‌ها و قالب‌های زیادی است، اما در این گزارش می‌خواهیم به معرفی برترین قالب‌های سال ۲۰۲۱ بپردازیم.

بهترین قالب‌های وبلاگ برای وردپرس در سال ۲۰۲۱

  1. قالب Baskerville ۲
  2. قالب Hemingway
  3. قالب Hestia Pro
  4. قالب OceanWP
  5. قالب Typology

قالب Baskerville ۲

این قالب برای استفاده در چند موضوع بسیار مناسب است و برای کسانی که از ابتدا شروع به نوشتن کرده اند ایده آل است. از دلایل پیشنهاد برای استفاده، می‌توان به ساده بودن کاربری و استفاده آسان و رایگان بودن آن اشاره کرد.

قالب Baskerville ۲، ابزار خوبی برای شروع کار وبلاگ نویسی است. شما می‌توانید متن، عکس و فیلم را به راحتی اضافه کنید و حتی با پیکربندی استاندارد، صفحاتی با ظاهری زیبا ایجاد کنید.

یک منوی سفارشی دقیقاً در زیر هدر قرار دارد و بدون زحمت بخش‌های مختلف وبلاگ را برای پیمایش آسان طبقه بندی می‌کند. همانطور که برای یک قالب مدرن انتظار دارید، کاملاً پاسخگو است و در هر صفحه نمایشی که مشاهده شود، بسیار عالی به نظر می‌رسد.

مطمئناً می‌توانید قالب خود را تغییر دهید (شخصی سازی کنید) تا به شما احساس بی نظیری بدهد. تغییر پس زمینه، تغییر رنگ، نمایش نوار کناری صفحات، انتخاب سه ابزارک مختلف برای پاورقی و سایر گزینه ها، همگی از امکانات این قالب وردپرس هستند.

بهترین قالب‌های وردپرس برای وبلاگ‌ها

قالب Baskerville ۲ دارای سه الگوی صفحه است. گالری‌ها می‌توانند اضافه شوند، هدر می‌تواند تغییر کند و همچنین می‌توانید لوگو سایت را اضافه کنید. از همه بهتر نیز این است که، استفاده از قالب Baskerville ۲ رایگان است، که مخصوصا برای کسانی که در حد سرگرمی وبلاگ نویسی می‌کنند بسیار مناسب است.

قالب همینگوی (Hemingway)

قالب همینگوی در کل دارای گزینه‌های کمی است، البته در مقابل یک ظاهر تمیز و زیبا دارد و برای کسانی که فقط می‌خواهند با ایجاد پست‌ها کار خود را ادامه دهند بسیار مناسب است. از دلایل پیشنهاد برای استفاده می‌توان به نگاه مدرن و سادگی استفاده از آن اشاره کرد البته ایراد این قالب این است که گزینه‌های سفارشی سازی زیادی ندارد.

یکی دیگر از گزینه‌های رایگان قالب همینگوی است. این یکی از تم‌های وردپرس بسیار ساده است که فقط دارای تعداد اندکی از ویژگی‌های سفارشی سازی است، اما هدف آن نمایش وبلاگ شما به روشی درست است، و فضای زیادی را به خواننده ارائه می‌دهد.

برای اطمینان از بهترین تجربه در هر دستگاهی، این قالب واکنش‌گراست و دارای یک هدر سراسری عریض قابل تنظیم با پشتیبانی از پیمایش موازی است تا صفحه شما را مدرن و تازه کند. این قالب دارای چهار قالب ارسال محتوا و پست است (به عنوان مثال یک الگو تصویر بالای پست دارد و دیگری مناسب به روزرسانی‌های کوتاه است) و اگر به رنگ پیش فرض آن علاقه ندارید می‌توانید آن را تغییر دهید.

قالب Hestia Pro

قالب هستیا پرو، یک تم همه کاره است که می‌تواند برای انواع مختلف وب سایت‌ها به کار رود. دلیل پیشنهاد به استفاده از آن هم این است که گزینه‌های جالب بصری دارد و می‌تواند میزبان انواع مختلف سایت‌ها باشد و از آن پشتیبانی کند.

اگرچه قالب Hestia Pro به عنوان یک تم ایده آل برای وب سایت‌های تک صفحه‌ای تبلیغ می‌شود، اما در واقع بسیار متنوع نیز هست. به عنوان مثال برای همکاری مناسب با وبلاگ‌ها طراحی شده است، به همین دلیل در این فهرست قرار گرفته است. شما می‌توانید طراحی این قالب را به سرعت تغییر دهید و از امکان ویژگی افزودن تصاویر یا فیلم‌ها به هدر برای ایجاد یک وب سایت جذاب‌تر استفاده کنید.

بهترین قالب‌های وردپرس برای وبلاگ

سفارشی سازی این قالب ویژگی چشمگیری است. به عنوان مثال می‌توانید بخش هر صفحه را جداگانه تنظیم کنید و برای هر یک از آن‌ها عنوان‌های مختلفی را انتخاب کنید. همچنین گزینه‌های وبلاگ نویسی آن بسیار متنوع است.

شروع قیمت‌ها برای استفاده در یک سایت از ۶۹ دلار شروع می‌شود و شامل یک سال پشتیبانی و به‌روزرسانی است. اگر می‌خواهید این تم را در سایت‌های دیگری هم نصب کنید، پلن Business به شما امکان می‌دهد تا حداکثر سه سایت را با قیمت ۹۹ دلار پشتیبانی کنید. پلن آژانس هم با ۱۹۹ دلار هرگونه محدودیتی را به کلی از بین می‌برد و همچنین شامل گفت و گوی زنده و پشتیبانی اولویت دار است.

قالب OceanWP

قالب اقیانوس وردپرس ، یک تم زیبا و محبوب برای کمک به شما برای ایجاد وبلاگ‌های جالب توجه است. از دلایل پیشنهاد استفاده این است که تم اصلی آن رایگان است و بسیاری از گزینه‌های سفارشی سازی را در خود دارد.

قالب OceanWP یکی دیگر از تم‌های وردپرس است که در وبلاگ نویسی کاربرد دارد و رایگان نیز هست. این قالب یک تم وردپرس بسیار محبوب است که بیش از ۳.۶ میلیون بار بارگیری شده. این یک قالب کاملاً ریسپانسیو است که فقط هم در حوزه وبلاگ‌ها کار نمی‌کند و وب سایت‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در حال حاضر این قالب در حال تقویت قابلیت‌های تجارت الکترونیکی خود است.

یکی از نکات جالب در مورد قالب OceanWP تعداد نسخه‌های دمو آن است و شما می‌توانید موردی را که می‌خواهید در سایت خود اعمال کنید، فقط با چند کلیک انتخاب کنید. البته به غیر از یک مورد، اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها رایگان نیستند.

قیمت‌های این قالب از ۳۹ دلار در سال برای یک سایت شروع می‌شوند و با ۱۲ نسخه اضافی پریمیوم و ۱۰۹ نسخه نمایشی ارائه می‌شوند. اگر بر روی بیش از یک سایت کار می‌کنید، می‌توانید پلن Business آن را که برای ۳ سایت است با ۴۷ دلار در سال و پلن آژانس آن را که برای ۲۵ سایت است با ۷۷ دلار در سال تهیه کنید. اگر از اشتراک‌های مدت دار خسته شده اید، آن را برای یک بار برای همیشه (مادام العمر) بخرید.

قالب Typology

قالب Typology می‌تواند به شما کمک کند یک وبلاگ تمیز و مینیمال با گزینه‌های سفارشی سازی کافی ایجاد کنید تا بازدید کنندگان خود را به وبلاگ خود علاقمند کنید.

بهترین قالب‌های وردپرس ۲۰۲۱

اگر تمام تمرکزتان روی نوشتن است و به مواردی مانند تصاویر یا فیلم اهمیت نمی‌دهید، Typology می‌تواند موضوع مناسب شما باشد. مشابه همین گونه در بالا، تمرکز آن بر ایجاد یک سایت مینیمالیستی است تا کلمات شما را بیش از هر چیز دیگری به نمایش بگذارد. اما مطمئناً می‌توانید در صورت تمایل تصاویر و ویدئویی را نیز اضافه کنید.

این قالب با گزینه‌های هدر، چندین گزینه صفحه بندی، از جمله پیمایش بی نهایت و ابزارک‌های سفارشی (که در نوار کناری قرار دارند) ارائه می‌شود. Typology همچنین دارای پشتیبانی پست چند نویسنده، سفارشی سازی صفحه ۴۰۴ و حتی یکپارچه سازی تجارت الکترونیکی است.‌

می‌توانید همه این موارد را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید یا به برخی از نمونه‌های واقعی وب سایت شرکت نگاهی بیندازید و اگر آنچه را مشاهده می‌کنید دوست دارید می‌توانید آن را با قیمت ۵۹ دلار خریداری کنید که شامل به‌روزرسانی‌های آینده و شش ماه پشتیبانی است، که می‌تواند با ۱۷.۶۳ دلار، شش ماه دیگر تمدید شود.


بیشتر بخوانید :


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.