طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در سکونت‌گاه‌های غیررسمی این استان بزودی اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان  در نشست بررسی روند اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در سکونتگاه‌های غیررسمی اظهارداشت: اجرایی‌سازی طرح‌های مرتبط با توانمندسازی زنان یکی از اولویت‌های دفتر بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان است که ضروریست با حساس‌سازی موضوع و نظارت‌های مستمر نسبت به اجرای بهتر طرح اقدام شود.

او  افزود: مرحله اول طرح طبق تفاهم‌نامه عملیاتی شده و امیدواریم با استقبال گسترده بانوان در اجرایی‌سازی مرحله دوم طرح و تبدیل مهارت به حرفه این طرح به موفقیت برسد و زنان سرپرست خانوار را در تامین هزینه‌های زندگی یاری کنیم.

توانمندسازی زنان با کیفیت زندگی رابطه مستقیمی دارد و توانمندسازی اقتصادی موجب توسعه وضعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

فعالیت مراکز توانمندسازی و پناهگاه‌های درمانی در حوزه‌های مختلف با رویکرد خانواده و محوریت زنان باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار