تولید یک ابرخودرو از Shelby به مناسبت ۹۸ سالگی مالک آن +تصاویر

شرکت شلبی اعلام کرد که به مناسبت ۹۸ سالگی مالک این شرکت در حال ساخت یک ابر خودرو است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شلبی آمریکن در جدیدترین نسخه خود از نسخه‌های محدود موستانگ، خودروی Shelby Super Snake Speedster Edition بدون سقف پرده برداری کرده است. این موستانگ کم نظیر به لطف استایل خاصش برای رانندگی از بالا به پایین ساخته شده است.

برای جشن ۹۸ سالگی کارول شلبی، شلبی آمریکن در حال ساخت نسخه ویژه ۹۸ Shelby Super Snake Speedsters است. توان این خودرو از یک پیشرانه ۵ لیتری کایوت V۸ سوپرشارژ تامین می‌شود که به لطف یک سوپرشارژر شلاقی، یک قدرت خیره کننده ۸۲۵ اسب بخاری (۶۱۵ کیلووات) تولید می‌کند.

مشتریان می‌توانند از جعبه دنده دستی یا نسخه اتوماتیک شلبی سوپر اسنیک اسپیدستر استفاده کنند. هر گیربکس از شلبی آمریکن به روزرسانی‌های انحصاری دریافت می‌کند تا به کمک آن بتواند قدرت اسب بخار اضافی را کنترل کند، یعنی دو برابر توان خروجی یک Mustang GT معمولی. البته پیشرانه برای کنار آمدن با این توان، تقویت شده است.

تولید یک ابرخودرو از Shelby به مناسبت 98 سالگی کارول شلبی فقید

شلبی آمریکن ترمز‌های جلوی ۶ پیستون و ترمز‌های عقب ۴ پیستون را برای کمک به موتور قدرتمند V۸ Shelby Super Snake Speedster اضافه می‌کند. یک تایر مخصوص وجود دارد که باید به Shelby Super Snake Speedster کمک کند تا نیرو را روی زمین قرار دهد، اما به سختی می‌توان ۸۲۵ اسب بخار را از طریق چرخ‌های عقب روی زمین کشید.

ابرخودرو Shelby

قیمت Shelby Super Snake Speedster

فکر می‌کنید هزینه ساخت Shelby Super Snake Speedster ساخته شده توسط Shelby American با گارانتی ۳۶۰۰۰ مایل چقدر است؟ هزینه قیمتی این خودرو حداقل 133785 دلار است. البته کسانی که مایل به تعویض Mustang GT خود با Shelby American هستند، می‌توانند 80 هزار دلار به همراه با موستانگ GT خود بدهند و شلبی را از آن خود کنند.

تولید یک ابرخودرو از Shelby به مناسبت 98 سالگی کارول شلبی فقید +تصاویر

قبلا هم شلبی از رکورد‌شکنی جدیدی از موستانگ شلبی ۲۰۲۰ خبر داده بود.

ابرخودرو شلبی


بیشتر بخوانید :


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار