جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس یازدهم در قانون گذاری و نظارت به خوبی عمل کرده است/ بالا بردن ارزش پول ملی مهم تریم اولویت پارلمان در سال ۱۴۰۰

نماینده مردم یزد گفت: علیرغم بعضی مسائل و حاشیه سازی‌ها برای مجلس یازدهم، پارلمان در مسیر قانونگذاری و نظارت به خوبی عمل کرده است.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد چند مجلس یازدهم، گفت: در مدتی که از آغاز مجلس یازدهم گذشته است طرح‌ها و لوایح مهمی از سوی نمایندگان به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های همچون جهش تولید مسکن و اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس یازدهم مصوب شده است، ادامه داد: علیرغم بعضی مسائل و حاشیه سازی‌ها برای مجلس یازدهم، پارلمان در مسیر قانونگذاری و نظارت به خوبی عمل کرده است.

نماینده یزد در مجلس با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۰ باید قوای سه گانه با اتحاد و انسجام و همراهی بیشتر بتوانند امورات کشور را دنبال کنند اظهار کرد: باید در مجلس با سیاست گذاری‌های مناسب به فکر معیشت مردم و گذر از دوران سخت تحریم‌ها باشیم.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با اشاره به اولویت‌های مجلس در سال ۱۴۰۰ گفت: اقتصاد و معیشت مردم و کاهش تورم و بالا بردن ارزش پول ملی از اولویت‌های مهم مجلس در سال ۱۴۰۰ است، البته باید در مجلس فکری نیز برای بیکاری با همکاری دولت انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
کجای دنیا سراغ دارید یک عضو پارلمان به عملکرد خودش که هنوز روی کاغذ است ومعلوم نیست نتیجه ان چی باشد نمره بدهد وتمجید کندمجلس یازدهم از روزی که سر کار امده هیچ کارنامه مثبتی نداشته وتنها کاری که انجام داده این است که لای چرغ دولت چوب گذاشته وسر گرم بازیهای انتخاباتی ورقابتهای جناحی بوده ولایحه بودجه ای که تصویب کرده بر واقعیات استوار نیست برای تدوین بودجه کار امد وواقعی باید قادر باشند وضعیت سیاسی واقتصادی کشور را بر اساس مطالعات علمی ارزیابی کنند که این امر در موقعیت فعلی تقریبا غیر ممکن است ویک ماه اینده کشور قابل پیشبینی نیست چه برسد که بتوانند یک سال را پیشبینی کنند.