عالیشاه: انصاری پیشنهاد بهتر داشت اما پای پرسپولیس ماند/ AFC حق تیم ملی را ضایع کرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد خود و تیمش در سال های اخیر و سایر مسائل توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: هر بازیکنی در دوران فوتبالی خود فراز و نشیب‌هایی دارد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. هر موقع پیراهن پرسپولیس را پوشیدم، تلاش کردم مایه مباهات هواداران باشم. تمام بازیکنان پرسپولیس حس فداکاری دارند.

عالیشاه در ادامه گفت: پرسپولیس تلفیقی از ۲ ضرب المثل است: خواستن توانستن است و نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود. فداکاری باعث می‌شود کار گروهی به چشم بیاید و نتایج ما در ۴، ۵ سال اخیر نشان دهنده وجود حس فداکاری میان بازیکنان است.

AFC حق تیم ملی ایران را ضایع کرد 

او در خصوص شرایطش در زمان سرمربیگری کالدرون گفت: مشکلاتی در زمان کالدرون وجود داشتند که نمی‌خواهم درباره آن ها صحبت کنم؛ زیرا خودم و تیمم شرایط خوبی داریم و نیازی به این حرف‌ها نیست. شاید کالدرون به من اعتقادی نداشت یا برخی‌ها اطلاعات غلطی درباره من به او می‌دادند و حرف‌هایی از بیرون به کالدرون می‌زدند که باعث شد من با مشکل مواجه شوم. فکر می‌کنم گمانه زنی دوم به واقعیت نزدیک‌تر باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس افزود: سال ۹۲ وارد پرسپولیس شدم. خدا به من توفیق داد و در این مدت با افتخار در خدمت پرسپولیس بودم. قبل از پرسپولیس در تیم‌های راه آهن، نفت تهران، نساجی و تیم دسته دومی صنایع طلایی سمنان بودم و با صنایع طلایی در جام حذفی مقابل پرسپولیس بازی کردم.


بیشتر بخوانید


عالیشاه درباره میزبانی هند و بحرین در مسابقات گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عنوان کرد: وقتی زیرساخت‌ها فراهم نباشند، چنین اتفاقاتی رخ می‌دهند. کشور ما توانایی میزبانی متمرکز از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را ندارد، اما درباره تیم ملی شرایط متفاوت است. ما برای بازی با عراق و بحرین به کشور ثالث و منامه سفر کردیم. در مقدماتی جام جهانی مسابقات به صورت تک بازی برگزار می‌شوند و با این تصمیم AFC،  حق تیم ملی ایران ضایع شد. با این حال بازیکنان تیم ملی این قدر باغیرت هستند که تلاش کنند و سختی‌ها را پشت سر بگذارند و تیم ملی ایران را به جام جهانی برسانند.

انصاری پیشنهاد بهتر داشت اما پای پرسپولیس ماند و رباط داد 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس افزود: جدا از کم کاری مسئولان که ساعت‌ها جای بحث و بررسی دارد، فیفا شعاری مبنی بر بازی جوانمردانه دارد، اما سفر ایران به بحرین و برگزاری متمرکز بازی‌ها در بحرین اصلا جوانمردانه نیست و مردم ایران گلایه به جا و به حقی از فیفا دارند؛ زیرا سلب میزبانی از ایران با شعار بازی جوانمردانه مغایرت دارد.

او در خصوص عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی خاطر نشان کرد: کادر فنی بازیکنانی که می‌خواست را گرفت و خروجی نداریم. شنیدم محمد انصاری ممکن است جدا شود، اما امیدوارم او از پرسپولیس نرود و هر اتفاقی می‌افتد به خیر و صلاحش باشد. انصاری بازیکن مودب و زحمتکشی است و وقتی پیشنهاد‌های بهتر داشت، پای پرسپولیس ماند و رباط داد و در قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس هم نقش موثری داشت.

عالیشاه در خصوص جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس و پیوستن این بازیکن به استقلال گفت: قبلا هم چنین اتفاقاتی رخ داده بودند، اما فضای مجازی وجود نداشت و مردم خیلی واکنش نشان نمی‌دادند. اکنون شرایط طوری شده است که بچه‌های کوچک هم می‌توانند در فضای مجازی حضور داشته باشند و به بازیکنان تیم رقیب خود توهین کنند. این کار‌ها درست نیست و باید به نظر شخصی بازیکنان احترام گذاشت.

پرسپولیس مانند قطار در حال حرکت است 

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: آرمان پسر دوست داشتنی و مودبی است و به شخصه او را خیلی دوست دارم. شاید شرایط در پرسپولیس برای آرمان مهیا نبود و نتوانست خودش را نشان دهد، اما در توانایی‌های چنین بازیکنی شکی نیست و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک باتجربه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که در صورت داشتن پیشنهاد از استقلال حاضر است به این تیم برود، گفت: خیر، قبلا به اندازه کافی درباره این موضوع صحبت کردم.

او افزود: ۳ بازیکن خوب به تیم ما اضافه شده اند. پرسپولیس مانند قطار در حال حرکت است که در هر ایستگاه ۳، ۴ بازیکن پیاده و سوار می‌شوند. شاید این مثال درباره کادر مدیریتی و کادر فنی هم صدق کند، اما پرسپولیس به راهش ادامه می‌دهد. بازیکنان جدید هم می‌دانند پیراهن چه تیمی را می‌پوشند و با فداکاری برای آن می‌جنگند. تیم ما هواداران زیادی دارد که از ما حمایت می‌کنند و همین حمایت‌ها باعث می‌شوند ما با انرژی مضاعف برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنیم.

پرسپولیس به من پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است

عالیشاه در خصوص استوری مشترک بازیکنان پرسپولیس گفت: اختلاف نظر در هر خانواده‌ای وجود دارد و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. همین اختلاف نظر‌ها استحکام و پیوند هر خانواده‌ای را محکم‌تر می‌کنند و اگر اختلاف نظر در کار نباشد، موفقیت هم نیست. آن استوری درباره مشکلات مالی بود که نمی‌خواهم راجع به آن ها صحبت کنم، زیرا مسئله‌ای خانوادگی است و در هر قشری چنین اتفاقی می‌افتد. پس از انتشار آن استوری یک درصد از مطالباتمان را هم نگرفتیم، اما با ما صحبت کردند و باید ببینیم چه می‌شود.

هافبک سرخپوشان در مورد قراردادش با پرسپولیس گفت: تا آخر فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و هنوز برای تمدید قرارداد به من پیشنهادی نشده است. اگر پیشنهاد تمدید قرارداد بدهند، با افتخار این کار را می‌کنم.

او درباره حضور چند هافبک آماده در پرسپولیس عنوان کرد: در خط هافبک ترافیک بیشتر است و به همین دلیل رقابت هم سنگین‌تر می‌شود و این رویه باعث پیشرفت تیم خواهد شد. نمی‌خواهم کلیشه‌ای حرف بزنم و اصلا چنین آدمی نیستم، اما رقابت سنگین، باعث شد با وجود چند هفته نیمکت نشینی، من پیشرفت کنم و در همان ۵ دقیقه آخر بازی که به میدان رفتم با انرژی مضاعف بازی کردم و با به ثمر رساندن گل و پاس گل تاثیرگذار بودم.

سپاهان اصلی ترین رقیب ما در فصل جاری است

او درباره پیروزی تیمش مقابل مس نوین کرمان در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: بازی کردن مقابل پرسپولیس ۲ حالت دارد. تیم مقابل یا با انگیزه بالا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و ما را می‌برد، یا این که با ترس وارد زمین می‌شود و نتیجه را واگذار می‌کند. مس نوین تیم چغر و بد بدنی بود و موقعیت‌هایی هم داشت، اما اسیر تجربه ما شد. می‌دانستم که اگر نیمه اول بدون گل تمام شود، در نیمه دوم بازی گره می‌خورد. چمن هم کیفیت خوبی نداشت و همین موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کرد. خدا را شکر مهدی ترابی پاس گل داد و توانستم گل اول را بزنم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که اصلی‌ترین رقیب تیمش در فصل جاری کدام تیم است، گفت: تیم‌های بالای جدول مدعی قهرمانی هستند. با وجود تیم‌هایی مانند سپاهان و گل گهر که در ابتدای فصل نتایج خوبی گرفت، این فصل کار سختی داریم و باید با تمرکز بالاتر بازی کنیم. سپاهان و استقلال رقبای اصلی ما هستند، اما با توجه به شرایط کنونی، سپاهان اصلی‌ترین رقیب ما محسوب می‌شود.

بازیکن پرسپولیس درباره مبلغ قراردادش با پرسپولیس گفت: سید جلال صحبت‌های خوبی را مطرح کرد. بروید قرارداد‌های ما را ببینید و آن را با بازیکنان تیم‌های دیگر یا حتی هم تیمی‌های خودمان مقایسه کنید. نمی‌خواهم حاشیه ایجاد شود، اما قرارداد بازیکنان قدیمی پرسپولیس مانند من، سید جلال و کمال کامیابی نیا پایین‌تر از بازیکنان تازه وارد است. از این بابت گلایه‌ای نیست، اما انتظاراتی هست که مدیریت باید این مشکلات را برطرف کند و اگر این کار را نکند، باز هم ما با دل و جان در پرسپولیس هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار