دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

خبرنگاران مفاسد را گزارش دهند

الله مرادی گفت:خبرنگاران به‌عنوان چشم بینا باید تحرکات افراد سودجو را رصد کرده و هرگونه موردی را گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در نشست با اصحاب رسانه با تبریک روز پاسدار و ایام شعبان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از همراهی رسانه‌ها با اهداف نظام جمهوری اسلامی نهایت تقدیر را دارد.

او افزود: صدا و سیما و اصحاب رسانه همواره در حال تلاش و آگاه‌سازی مردم بوده و در این ایام کرونایی زحمات زیاد کشیده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اذعان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر فراجناحی است و اگر ما به عنوان ستاد امر به معروف و نهی از منکر توصیه‌ها، انتقادات و برخی خدمات خوب را بیان می‌کنیم طرفداری از حزب و جناح خاصی نیست.

الله مرادی بیان کرد: مردم نگرانی دارند و زندگی را با چالش‌های زیادی پشت سر می‌گذراند، لذا خبرنگاران باید با توانمندی خود زمینه آرامش خاطر را برای جامعه در آستانه سال جدید فراهم کنند.

او با بیان اینکه در مبارزه با ویروس کرونا مجموعه نیرو‌های دولتی زحمات ویژه‌ای کشیدند و باید به صورت خاص از آن‌ها تقدیر شود، افزود: مسئولان در استان هر آنچه در توان دارند تلاش می‌کنند و برخی مسوولان از هزینه‌های شخصی خود در کمک به مردم، نیازمندان و ایتام پیشقدم بوده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستانیادآور شد: با افراد سود جو و زمین خوار باید برخورد شود و رسانه‌ها باید به عنوان نماینده ستاد امر به معروف تعرض به اراضی ملی و تعدی به منابع طبیعی و عمومی را رصد و گزارش دهند.

اودر ادامه با تبریک روز پاسدار، از اقدامات گسترده در قالب طرح مومنانه توسط دستگاه‌های مختلف به ویژه سپاه بیت‌المقدس قدردانی کرد و عنوان کرد: هر زمان کشور ما در هر حوزه و بخشی نیاز داشته حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.