مرخصی شاگردان غلامرضا محمدی برای نوروز/ آخرین تمرین آزاد کاران در سال جاری برگزار می‌شود

آخرین جلسه تمرین آزاد کاران در سال جاری امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۱۷ اسفند آغاز شد و امروز ۲۷ اسفندماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی به پایان می‌رسد.

امروز (چهارشنبه) آخرین جلسه تمرینی شاگردان غلامرضا محمدی در سال جاری برگزار می‌شود و سپس آزاد کاران راهی شهرهایشان می‌شوند تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ را در کنار خانواده‌های خود باشند.

بنابراین گزارش آزاد کاران در دو مرحله برای اردوی جدید به خانه کشتی بر می گردند و طبق برنامه کشتی‌گیرانی که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان بروند از روز دوم فروردین و نفرات اعزامی به مسابقات گزینشی المپیک از روز پنجم فروردین ماه وارد خانه کشتی شهید هادی خواهند شد.

رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی در مسابقات جهانی کشتی آزاد سال ۲۰۱۹ موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن‌های ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم شدند و بدین ترتیب نمایندگان کشورمان باید فروردین‌ماه در اوزان ۶۵، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم برای تصاحب سهمیه سایر اوزان تلاش کنند.

رقابت‌های کشتی گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روز‌های ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سال خوبی باشد انشاالله
آخرین اخبار