رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان:

۱۶۴ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان ثبت نام کردند

رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان گفت: تا پایان ۲۶ اسفند ماه ۱۶۴ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر کاشان ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علی اکبر مرتضایی رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان امروزدر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲۶۷ نفر برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در شهرستان کاشان ثبت نام کرده‌اند، گفت: ۱۶۲ نفر از این افراد با حضور در فرمانداری ویژه کاشان به صورت حضوری و بقیه نیز از طریق نرم افزار ارائه شده و همچنین با استفاده از دفاتر پیشخوان به صورت غیرحضوری ثبت نام کرده‌اند.

او بیان داشت: از مجموع افرادی که به صورت غیرحضوری ثبت نام کردند ۲۷ داوطلب از طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه، ۳۵ نفر از طریق نسخه دسکتاپ نرم افزار و ۴۳ نفر نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کرده‌اند.

رئیس شورای انتخابات شهرستان کاشان ادامه داد: از مجموع افراد ثبت نام شده ۱۸ نفر خانم و ۲۴۹ نفر آقا هستند.

فرماندار ویژه کاشان بیان داشت: ۱۱ نفر از افراد ثبت نام شده زیر ۳۰ سال، ۳۸ نفر بین ۳۰ تا ۳۵ سال، ۴۸ نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۳۴ نفر در بازه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۴۹ نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال، ۴۲ نفر ۵۱ تا ۵۵ سال، ۲۲ نفر از ۵۶ تا ۶۰ سال و ۲۲ نفر نیز بالای ۶۰ سال هستند.

مرتضایی افزود: داوطلبان ۴۶ تا ۵۰ سال با ۴۹ نفر و ۷۱ تا ۷۵ سال با سه داوطلب ثبت نام شده به ترتیب بیشترین و کمترین جامعه آماری را در بین ثبت نام شدگان در انتخابات شورای اسلامی شهر‌های شهرستان کاشان دارند.

او با اشاره به اینکه از بین داوطلبان ثبت نام شده ۱۵ نفر برای حضور در شورای اسلامی برزک، ۱۷ نفر برای شورای اسلامی جوشقان قالی، ۳۱ نفر برای شورای اسلامی قمصر، ۱۵ نفر برای شورای اسلامی مشکات، ۱۵ نفر برای شورای اسلامی نیاسر و ۱۰ نفر هم برای حضور در کارزار انتخابات شورای شهر کامو و چوگان و ۱۶۴ نفر نیز برای حضور در انتخابات شهر کاشان ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.