اهداء بیش از ۸ هزار تبلت به دانش آموزان نیازمند در استان قزوین

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۳۳۸ تبلت از طریق خیرین به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در مراسم اهداء تبلت به دانش آموزان نیازمند استان از مشارکت خیرین به منظور فراهم کردن زمینه تحصیل در کلاس‌های مجازی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار و ۳۳۸ تبلت از طریق خیرین به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شده است.

بیدخام افزود: در راستای اجرای نهضت ملی تهیه تبلت و تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان اقشار آسیب پذیر جامعه در این مراسم  ۱۰۰ تبلت به دانش آموزان محروم استان قزوین اهدا شد.

او با بیان اینکه خیرین و مردم نیکوکار در روز‌های سخت کرونایی برای کمک به دانش آموزان در مناطق محروم به میدان آمده اند، افزود: ده‌ها گروه خیریه در استان پای کار بوده و در حوزه‌های مختلف کمک‌های مومنانه، تهیه جهیزیه، سبد‌های غذایی و سایر حوزه‌های مورد نیاز فعالیت می‌کنند.

بیدخام با تاکید بر اینکه مهمترین مسأله در توزیع عادلانه تجهیزات هوشمند و تبلت شناسایی دقیق است، افزود: تعیین اولویت در واگذاری‌ها از مباحث مهم است که بهتر است اولویت‌بندی دانش‌آموزان با نظارت مدیر مدارس انجام شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دستگاه‌های حمایتی به این دانش آموزان کمک کنند تا از ادامه تحصیل جا نمانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار