بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۱۳)؛

از دانلود آیکون پک نوا مخصوص اندروید تا مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۱۳)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۰۵)؛

دانلود آیکون پک نوا مخصوص اندروید Nova Icon Pack

برنامه Nova Icon Pack یک آیکون پک زیبای مربعی با رنگ‌های متریال و گرادیانت، مخصوص سیستم عامل اندروید است. بیش از ۱۶۰۰ آیکون به همراه ۲۰ تصویر زمینه اختصاصی و ۱۳ ویجت KWGT این آیکون پک را به یک آیکون پک کامل تبدیل کرده است.

توجه داشته باشید که این برنامه از لایسنس چکر گوگل استفاده می‌کنند؛ بنابراین در صورتی که روی گوشی شما لاکی پچر، اپتوید یا ابزار‌های مشابه وجود داشته باشد، آن را تشخیص داده و از نصب برنامه جلوگیری می‌کند.

دانلود برنامه رادار هوشمند طوفان و هواشناسی
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Firefox Nightly for Developers 210315.17.01 – مرورگر در حال توسعه فایرفاکس

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

دانلود Firefox Nightly

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Reddit 2021.10.0 – اپلیکیشن رسمی سایت ردیت

نرم‌افزار ردیت یکی از قدیمی‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد. هدف اولیه شرکت سازنده این نرم‌افزار صرفا پخش اخبار بود، اما پس از گذشت مدتی، به آن تالار گفت‌وگو نیز اضافه کرد و به این ترتیب این برنامه به یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شد.

در این نرم‌افزار کاربران می‌توانند هر موضوعی را به اشتراک گذاشته و مانند سایر شبکه‌های اجتماعی به افراد اجازه دهند تا در مورد موضوع مطرح شده از طرف او، نظر خود را اعلام کنند.

دانلود ردیت Reddit The Official App 3.27.0 برنامه پیگیری اخبار داغ جهان اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Instagram 180.0.0.0.106 – برنامه رسمی اینستاگرام

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای گوشی‌هایی با سیستم عامل هوشمند است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Google Drive 2.21.081.03 - نرم‌ افزار گوگل

گوگل درایو یکی از بهترین خدمات شرکت گوگل است که به کاربران امکان نگهداری، اجرا و همگام‌سازی فایل‌ها را می‌دهد. این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی انواع فایل‌های مختلف را در یک فضای ابری بسیار امن ذخیره نمایند و در صورت تمایل آن‌ها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن رسمی Google Drive بر روی تبلت و یا گوشی خود در محیطی ساده، زیبا و بدون تبلیغات حساب کاربردی گوگل درایو خود را مدیریت کرده و در محیطی جالب، کار‌های مدیریتی انجام دهند.

 
دانلود Google Drive 2.20.061.04 - اپلیکیشن گوگل درایو
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Google Chrome 89.0.4389.90 - مرورگر وب گوگل کروم

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

بدون شک برنامه Chrome Browser یکی از سریع‌ترین مرورگرهای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که قادر است در مدت زمان کوتاه هر صفحه‌ای را بارگذاری نماید و مصرف دیتا شما را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

امنیت بسیار بالایی که در کروم وجود دارد آن را به یک مرورگر بی‌نظیر برای گوشی همراه کاربران تبدیل کرده است که در ادامه می‌توانید این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود Google Chrome

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود PhotoRoom 1.5.5 – برنامه ویرایش و حذف پس زمینه تصاویر اندروید

نرم افزار PhotoRoom – Remove Background با دارا بودن امکانات و افکت‌های بسیار، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین برنامه‌های ویرایش عکس تبدیل شده است.

این نرم افزار با ارائه افکت و فریم به شما  امکان می دهد عکس‌های خلاقانه‌ای ایجاد  و تصاویر را خود را به عکسی زیباتر تبدیل کنید. با نصب این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی در تلفن همراه خود، تصاویر دلخواه را ویرایش کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

همچنین امکان حذف پس‌زمینه تصاویر نیز در این نرم‌افزار وجود دارد و قیمت اپلیکیشن PhotoRoom – Remove Background در گوگل‌پلی ۲.۹۹ دلار است. اما در‌ حال حاضر جدید‌ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچگونه محدودیتی برایتان به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Pomelo
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه ساعت و آب و هوای اندروید Transparent clock & weather Pro

نرم افزار Transparent clock & weather برنامه‌ای پرطرفدار و رایگان در زمینه‌ نمایش وضعیت آب و هوایی همراه با ساعت بسیار شیک در صفحه‌ی اصلی اسمارت فون و یا تبلت ندرویدی شما است.

اگر تا به امروز برنامه‌های مختلفی را برای نمایش ویجت‌های ساعت و هواشناسی برروی موبایل خود نصب کرده‌اید هم اکنون با آن ها خداحافظی کنید چرا که این برنامه با ویژگی‌هایی فوق العاده و امکان شخصی سازی بالا آمده است تا جایگزین همه‌ برنامه‌های ویجت هواشناسی شود! شما می‌توانید از میان سه ویجت مختلف با سایز‌های متعدد یکی را برای نمایش در هوم اسکرین گوشیتان انتخاب کنید و هم اکنون بنشینید و قسمت‌های مختلف آن را به صورت دلخواه شخصی سازی کنید.

وجود انواع پوسته‌های بسیار شیک، فونت‌های مختلف برای نمایش زمان، یافتن خودکار مکان فعلی، نمایش وضعیت و دمای هوا برای موقعیت کنونی، زمان طلوع و غروب آفتاب، تعیین میزان رطوبت و وضعیت باد و ... همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین برنامه‌ هواشناسی را در اندروید شما به ارمغان بیاورند.


دانلود برنامه ساعت و آب و هوای اندروید Transparent clock & weather
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Voice Changer & Voice Editor – 20+ Effects 1.9.2 – برنامه تغییر و ویرایش صدا اندروید

نرم افزار Voice Changer & Voice Editor ابزاری کاربردی برای کسانی است که میخواهند صدای خود را تغییر بدهند, با استفاده از این نرم افزار می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و آن را تغییر دهید.

این نرم افزار شامل ۲۰ افکت است که می توانید هرکدام را به دلخواه انتخاب کنید و از دیگر ویژگی های موجود در این استارت‌آپ امکان ریورس کردن و یا به عبارتی معکوس کردن پخش صدا است که در نوع خود جذاب و هیجان انگیز است. کیفیت فایل های خروجی بسیار بالا بوده و شما را به نوعی خاص تحت تاثیر قرار می دهد و این نرم افزار توانسته است در گوگل پلی نمره عالی ۴.۰ از ۵.۰ را کسب کند.

دانلود

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود WeNote 3.37 – ابزار یادداشت برداری آسان و پر امکانات وی نوت

  برنامه WeNote – Color Notes, To-do, Reminders & Calendar Full یک نرم‌افزار برای نوشتن متن و یادداشت برداری آسان است که مخصوص سیستم‌عامل اندروید ساخته شده و امکانات زیادی دارد.

این برنامه توسط Yocto Enterprise توسعه یافته است و اکنون برای دانلود در دسترس قرار گرفته است.در یک کلمه می‌توان این برنامه را "کامل" تلقی کرد. این برنامه به شما امکاناتی مانند ایجاد یادداشت هایی رنگی در کم ترین زمان ممکن، توانایی ایجاد فهرست انجام وظایف هوشمند و سازماندهی یادداشت‌ها به وسیله برچسب‌ها و یا رنگ‌های موجود را می‌دهد.

دانلود WeNote
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.