سومین مرحله تزریق واکسن کرونا به سالمندان اصفهان آغاز شد

مدیرکل بهزیستی اصفهان گفت: تاکنون ۲۳۰ سالمند در مراکز خانه سالمندان استان واکسن کرونا دریافت کردنده اند.

ولی الله نصر مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه روز پنجشنبه ۲۸ اسفند، سومین مرحله تزریق واکسن انجام شد گفت: امروز با همکاری معاونت دانشگاه علوم پزشکی در مرکز سالمندان غدیر اصفهان حضور پیدا کردیم تا با تزریق واکسن کرونا روسی به سالمندان که جز گروه‌های پرخطر جامعه هستند آنها در برابر کوید۱۹ مصون شوند.

ولی الله نصر ادامه داد: سالمندان سرمایه‌های جامعه ما هستند و ما موظف به حفاظت از این قشر با تجربه هستیم.

او ادامه داد: از ابتدای واکسیناسیون علیه بیماری کوید۱۹ تاکنون ۲۰۰نفر از سالمندان استان اصفهان در مراکز خانه سالمندان مشمول دریافت واکسن کرونا شدند و امروز نیز ۳۰ نفر از واجدین شرایط در مرکز خانه سالمندان غدیر واکسیناسیون شدند.

رضا فدایی متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه اولویت واکسیناسیون کرونا در وحله اول با کارکنان سیستم‌های درمانی، سالمندان حاضر در خانه سالمندان و جانبازان در آسایشگاه‌ها می‌باشد گفت: تاکنون نزدیک به ۲هزار دز واکسن به گروه‌های نامبرده تزریق شد.

فدایی افزود: با توجه به اینکه سالمندان در معرض بیشترین آسیب در برابر کرونا قرار دارند امیدواریم با دریافت دو نوبت واکسن کرونا که به فاصله ۲۸روز تزریق شده و خواهد شد، ایمنی موثری بدست آید.

 

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.