مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های آموزشی به منظور مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی

رشیدی گفت: آموزش و پرورش با اجرای برنامه‌های گوناگون آموزشی، ترویجی و مراقبتی، از دانش آموزان در برابر ناهنجاری ها، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، مراقبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام ، گفت: آموزش و پرورش با اجرای برنامه‌های گوناگون آموزشی ، ترویجی و مراقبتی ، از دانش آموزان در برابر ناهنجاری ها ، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ، مراقبت می‌کند.

او ادامه داد: در شرایط کنونی، با توجه به شیوع بیماری کرونا، علاوه بر آموزش، در بستر شاد، برنامه‌های فرهنگی متنوعی در خصوص پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ، آموزش رفتار‌های ترافیکی و مقررات راهنمایی و رانندگی در حال پیگیری می‌باشد.

خیراله گراوند فرماندار ایلام نیز در این جلسه با اشاره به اینکه طرح مدرسه کانون تربیتی محله یکی از مهم‌ترین بسته‌های تحولی وزارت آموزش و پرورش است مطرح کرد: تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل اثربخش بیرونی در امور آموزشی و پرورشی مدارس از اهداف این طرح می‌باشد.

در پایان جلسه، با توجه به ارتقای رتبه و کسب مقام سوم شورا‌های استان در سال ۹۹ از اعضای فعال شورای آموزش و پرورش شهرستان ایلام تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.