ندای مجازی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج؛

زیباترین بهانه دنیا این جمعه هم نیامدی/ صفای آمدنت، زمستان دل ها را بهار خواهد کرد

منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) با انتشار دلنوشته‌های خود در فضای مجازی فرج ایشان را از خداوند طلب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهای جمعه‌ به امام زمان (عج) تعلق دارد و عاشقان مهدی موعود (عج) و منتظران ظهور ایشان هر جمعه مانند تمام جمعه‌ها، ظهور این تنها منجی عالم بشریت را از خداوند بزرگ طلب می‌کنند. آن‌ها با دعا و نیایش از خداوند می خواهند تا ظهور آن حضرت برای برقراری صلح و عدالت در جهان زودتر رخ دهد. ظهوری که آرزو داریم این پنجشنبه که آخرین پنجشنبه آخر سال 1399 است، رقم خورد و دلمان روشن شود.


بیشتر بخوانید


در همین راستا عاشقان  حضرت مهدی (عج) مانند همه جمعه‌ها دلنوشته‌های خود را در فضای مجازی منتشر کردند. کاربران توئیتر در این روز جمعه نام مولای خود را فریاد زدند و با ذکر "اللهم عجل لولیک الفرج" ظهور آقا امام زمان (عج) را طلب کردند.

در ادامه گزارش می‌توانید تعدادی از پست‌های کاربران برای امام زمان(عج) را مشاهده کنید.

بی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشودبی‌تو هر روز مرا ماهی و هرشب سالی است / مولای‌من، کاش این جمعه دل عرش چراغان بشود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار