خوش خبر: آلکنو والیبالیست‌های اعزامی به المپیک را در لیگ ملت‌ها انتخاب می‌کند

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص جلسه خود با سرمربی تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت و برنامه‌های تیم ملی والیبال اظهار داشت: جلسه‌ای بین بنده، آلکنو و داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به صورت وبینار برگزار شد. این جلسه در خصوص شرایط و برنامه های تیم ملی بود. در این جلسه آلکنو سوالاتی از داورزنی رئیس فدراسیون والیبال داشت که به سوالات او پاسخ داده شد. داورزنی هم سوالاتی در خصوص برنامه‌های آینده تیم ملی و نحوه انتخاب بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند از آلکنو داشت که این مربی روشن و شفاف سوالات داورزنی را پاسخ داد.

او ادامه داد: در این جلسه آلکنو برنامه‌های خود برای لیگ ملت‌ها و المپیک توکیو را برای ما کامل و روشن تشریح کرد. تیم ملی والیبال با بازیکنان بیشتری در مسابقات لیگ جهانی حاضر می شود تا تمام بازیکنان در لیگ جهانی بازی کنند و آلکنو از بین این بازیکنان فهرست نهایی تیم ملی را برای المپیک انتخاب کند.

سرپرست تیم ملی در خصوص درخواست سرمربی تیم ملی از داورزنی گفت: در این جلسه آلکنو به داورزنی گفت که تمام مربیان لیگ برتری می‌توانند در اردو‌های تیم ملی حاضر شوند. همچنین اگر این مربیان اطلاعاتی درخصوص والیبال بخواهند آلکنو در اختیار آنها قرار می دهد. سرمربی تیم ملی اعلام کرد که درب اردو‌های تیم ملی والیبال روی همه باز است. فدراسیون والیبال هم با رعایت شیونامه‌های بهداشتی این امکان حضور در اردوی تیم ملی را برای تمام مربیان فراهم خواهد کرد.

خوش خبر افزود: لیست تیم ملی ۳۰ نفره است، اما این لیست نهایی نشده است و تا دو روز آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود. طولانی شدن زمان اعلام لیست بازیکنان برای این است که آلکنو  روی برخی از بازیکنان حساسیت دارد و شرایط این بازیکنان را به شکل ویژه‌ای بررسی خواهد کرد تا بازیکنی که لایق و شایسته است به تیم ملی دعوت شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار