پیام تبریک مسئولان مهاباد به مناسبت فرارسیدن سال نو

مسئولان مهابادی به مناسبت فرارسیدن سال نو پیام تبریک صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن سال نو را تبرک گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ‌

ای تغییر دهنده دل‌ها و دیده‏‌ها؛‌ای مدبّر شب و روز؛‌ای گرداننده سال و حال‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال
فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زما نی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل.

سال ۹۹ را با تمام فراز و نشیب ها، غم‌ها و شادی‌ها و به خصوص مواجه شدن با شیوع بیماری کووید ۱۹ پشت سرگذاشتیم. در سالی که گذشت مشکلات و موانع ناخواسته بر جامعه جهانی وبر طبع آن بر ایران اسلامی وشهر عزیزمان نیز اثر گذاشت، اما با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی وهمراهی هموطنان تهدید‌ها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختیم اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام برداشتن در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برنامه‌های جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

با تبریک حلول سال نو سال ۱۴۰۰، و در سالی که از طرف مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها مزین گردیده است ضمن آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای ملت ایران بخصوص کلیه همشهریان گرامی، امیدواریم به حول و قوه الهی، توفیقات روزافزون قرین حالتان باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.