معرفی خودرو؛

Q۵۰ مدل ۲۰۲۱ خودوریی شاسی بلند اسپرت به همراه یک کابین لوکس است

خودرو Q۵۰ دارای یک موتور V-۶ توئین توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار است که با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اینفینیتی Q۵۰ ۲۰۲۱ با چهره‌ای قاطع، به نظر می‌رسد بخشی از یک سدان اسپرت باشد، اما آنقدر پویا نیست که طراحی آن نشان می‌دهد. شاید ویژگی ورزشی آن پیشرانه قدرتمند ۳۰۰ اسب بخار توئین توربوی V-۶ باشد که شتابی سریع و بی دردسر را ارائه می‌دهد.

کسانی که حتی نسخه سریعتر هم می‌خواهند از مدل ۴۰۰ اسب بخاری Red Sport ۴۰۰ قدردانی می‌کنند. Q۵۰ ، سواری راحت و متشکلی را فراهم می‌کند. گرچه ما از فضای نشیمن داخلی و فضای بار آن یا سیستم سرگرمی و صفحه نمایش آن چندان تحت تأثیر قرار نگرفته ایم، اما نمای فوق العاده آن در بیرون و فضای جلوی صندلی سخاوتمندانه آن را دوست داریم.

۲۰۲۱ Q۵۰ تقریباً به اندازه رقبایی مانند BMW سری ۳ یا مرسدس بنز کلاس C راضی کننده نیست، اما همچنان یک سدان جذاب و سریع است.

ییی

برای سال ۲۰۲۱، اینفینیتی مدل گران قیمت جدیدی به نام Sensory اضافه می‌کند که روی چرخ‌های ۱۹ اینچی سوار می‌شود و از سپر‌های جلو و عقب اسپرت تری استفاده می‌کند. به علاوه، دارای روکش چرمی، سیستم صوتی ۱۶ بلندگو Bose، تریم چوبی منافذ باز و آینه‌های بیرونی تاشو با قابلیت کم نور شدن خودکار است.

ییی

مدل لوکس اکنون به صورت استاندارد با تعداد زیادی امکانات جدید ارائه می‌شود که شامل سیستم دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی ​​، پرتو‌های اتوماتیک، نظارت بر نقاط کور و هشدار خروج از خط است.

در حالی که هزینه آن چندین هزار دلار بیشتر از مدل پایه Pure است، گزینه‌های بیشتری را در اختیار می گذارد و دارای ویژگی‌های استاندارد مطلوبتری است. مورد آخر شامل چرخ‌های ۱۸ اینچی، فرمان گرم شده و صندلی‌های جلو، صندلی عقب تاشو، روشن و خاموش شدن  از راه دور است. 

ییی

موتور استاندارد Q۵۰ یک موتور V-۶ توئین توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار است که با یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود. آخرین نسخه‌ آزمایشی فقط در ۴.۹ ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت رسید.  Q۵۰ با چرخ‌های اسپرت ۱۹ اینچی، سواری تند و گاه خشنی را فراهم می کند، اما این احتمال وجود دارد که چرخ‌های ۱۸ اینچی استاندارد Q۵۰ شرایط را بهتر کند.

ییی

فرمان سبک است، اما سریع نیست و فاقد بازخورد است. اینفینیتی در ظاهر یک مارک لوکس است، اما فضای داخلی Q۵۰ هرگز حتی در گرانترین مدل‌ها واقعا لوکس احساس نمی‌شود. در Q۵۰ فضای پا برای صندلی‌های جلو بیش از حد متوسط ​​است. Q۵۰ تقریباً هم اندازه رقبا است، اما ظرفیت بار آن کمتر از حد متوسط ​​است و فضای داخلی آن کم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار