فرماندار باغملک:

روند ابتلا به کرونا در باغملک کاهشی است

نجاتی پور گفت: روند ابتلا به کرونا با مقایسه هفته‌های گذشته روند کاهشی داشته است.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید طباطبایی این شهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روند ابتلا به بیماری کرونا نسبت به هفته گذشته کاهشی ارزیابی شده است.

او افزود: از تک تک شهروندان فهیم، «ملتمسانه» تقاضا می‌شود از هرگونه دید و بازدید، میهمانی، مسافرت، تجمع و حضور غیر ضروری در اماکن عمومی صرف نظر نمایند تا امکان فائق آمدن بر این بیماری فراهم آید.

نجاتی پور در بازدید از ادارات آب و برق با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مجموعه اداری؛ حضور، آماده باش و رعایت ضوابط بهداشتی در ادارات آب، برق و نیروی انتظامی را ستودنی دانست.

️فرماندار باغملک در دیدار و گفتگو با کارکنان و عیادت از بیماران بخش‌های مختلف بیمارستان شهید طباطبایی باغملک عید نوروز را به آنان تبریک گفت و از زحمات شبانه روزی و بی شائبه پرسنل درمانی، خدماتی و مدیریتی صمیمانه تقدیر کرد و از نزدیک در جریان وضعیت بیماران به ویژه بیماران کرونایی قرارگرفت.

باغملک یکی از شهرستان‌های استان خوزستان است که اخیرا ایجاد تجمعات در مراسمات پر جمعیت در آن موجب گسترش ویروس کرونا در برخی از مناطق این شهرستان شده بود.

امراله مردانی، رییس مرکز بهداشت شرق اهواز پیشتر گفته بود که در تعطیلات، میزان مراجعه به مراکز درمانی کاهش می‌یابد، اما این مسئله به معنای کاهش مبتلایان به کرونا نیست.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.