‍ زخم زبان بهانه‌ای برای قتل جوان ۳۵ ساله در کرمانشاه شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که چندی پیش در مراسم عروسی و به بهانه زخم زبان شنیدن از جوانی ۳۵ ساله او را مقابل منزلش به ضرب گلوله به قتل رسانده بود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری ۳۸ ساله در یکی از نقاط حاشیه‌ای کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ آمویی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب قتل اعتراف و عنوان کرد چندی پیش با مقتول در یک مراسم عروسی درگیری لفظی پیدا کرده و از او زخم زبان شنیده است.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه بیان کرد: فرد قاتل در ادامه اعترافات خود عنوان کرد پس از ترک عروسی و از آنجایی که کینه مقتول را به دل گرفته بودم با مراجعه به منزل و برداشتن یک قبضه سلاح کلاشینکف به نزدیکی منزل این شخص رفته و به محض مشاهده، وی را به رگبار بسته و متواری شدم.

او  همچنین از کشف اسلحه قاتل خبر داد و گفت: پس از معرفی قاتل دستگیر شده به مرجع قضائی و صدور حکم بازداشت، این شخص برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

سرهنگ آمویی در پایان و با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و لزوم کنترل خشم‌های آنی، گفت: مطمئنا افزایش سعه صدر و قدرت تحمل می‌تواند از وقوع بسیاری حوادث ناگوار اینچنینی جلوگیری کند.

 



۲۰ معتاد متجاهر در هرسین جمع آوری شدند


فرمانده انتظامی هرسین از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰ معتاد متجاهر ظرف ۴۸ ساعت اخیر جمع آوری شدند.

سرهنگ "علی عزیزیان" اظهار داشت: از این افراد حدود ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و تعدادی لوازم استعمال نیز کشف شد.

او  همچنین با اشاره به جمع آوری بیش از ۱۵۰ معتاد متجاهر در سال گذشته، میزان کشفیات مواد مخدر را نیز ۲۱۰ کیلوگرم عنوان و بیان کرد: ۲۴۶ نفر از قاچاقچیان و خرده فروشان نیز دستگیر و روانه محاکم قضائی شدند.

سرهنگ عزیزیان در پایان از شهروندان خواست گزارشات خود در زمینه مواد مخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ وشماره تلفن ۴۵۱۲۳۴۶۰ با پلیس هرسین در میان بگذارند.

دستگیری سارق احشام در سرپل ذهاب


ماموران پلیس آگاهی سرپل ذهاب موفق شدند یکی از سارقان ۱۵ راس گوسفند که در یکی از روستا‌های شهرستان به سرقت رفته بود را دستگیر کنند.

 پس از وقوع یک مورد سرقت احشام در محله کوییک سرپل ذهاب که در آن ۱۵ راس گوسفند سرقت شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

در همین راستا ماموران پلیس آگاهی سرپل ذهاب با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق شده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی وی را دستگیر کردند.

سارق دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت با همدستی یک نفر دیگر که فعلا متواری است، اعتراف کرد.
تلاش ماموران برای کشف احشام مسروقه و دستگیری همدست سارق دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

کشف ۱۲ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اولین روز سال ۱۴۰۰



با تلاش ماموران کلانتری‌های کرمانشاه و روانسر ۱۱ دستگاه خودرو و ماموران آگاهی قصرشیرین یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه در اولین روز سال ۱۴۰۰ کشف شد.

 ۱۰ دستگاه از خودرو‌های مسروقه در شهر کرمانشاه و یک دستگاه نیز در شهر روانسر کشف شد، ضمن اینکه موتور سیکلت مسروقه نیز مربوط به شهرستان قصرشیرین بود.

بر اساس اعلام یگان‌های کشف کننده، ۱۰ دستگاه از خودرو‌های مسروقه کشف شده پراید و یک دستگاه پیکان بوده است.
۲ دستگاه از خودرو‌های مسروقه توسط کلانتری ۲۰ حافظیه، ۲ دستگاه توسط کلانتری ۲۳ تعاون و کلانتری‌های ۱۳ فردوسی، ۲۲ ظفر، ۱۷ بعقت، ۲۵ دولت آباد، ۱۶ سعدی، کلانتری ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه و پاسگاه حسن آباد روانسر هر کدام یک دستگاه کشف شده است.

همچنین در اولین روز سال ۱۴۰۰ نیز ۲۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف استان کشف شد.
این سرقت‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، قصرشیرین، هرسین، گیلانغرب و صحنه اتفاق افتاده بود.

کشف ۱۰ تن برنج احتکار شده در «اسلام آبادغرب» 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس «اسلام آبادغرب» ۱۰ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

 سردار علی اکبر جاویدان در خصوص جزییات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس «اسلام آبادغرب» مبنی بر احتکار مقدار زیادی برنج در پارکینگ یک واحد مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب با انجام تحقیقات لازم، محل احتکار برنج را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی از پارکینگ این واحد مسکونی، ۱۰ تن برنج احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سردار جاویدان بیان  کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

او در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق کالا را جزو اولویت‌های کاری پلیس کرمانشاه در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد.



انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.