کاشفی از توزیع بیش از ۲۷۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان طی سال ۹۹ و توسط بسیج سازندگی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی کاشفی جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان از توزیع بیش از ۲۷۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان در سال گذشته خبر داد و ابراز کرد: هر بسته معیشتی به طور متوسط شامل ۱۵ قلم کالا بوده و ارزش مجموع این بسته‌های معیشتی بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است.

او افزود: از سپاه و اقشار مختلف بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج کارگری و ادارات گرفته خیرین، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و هلال احمر پای کار بوده و در تهیه این بسته‌های معیشتی همکاری داشته‌اند.

جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان سمنان با بیان اینکه چشم‌انداز قرارگاه محرومیت زدایی تشکیل جبهه جهادی خدمت رسان است، بیان کرد: در سال جاری و به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

کاشفی با بیان اینکه بسیج در همه دوره‌های انقلاب اسلامی از دفاع مقدس گرفته تا سازندگی و آبادانی کشور در عرصه حضور فعال داشته و این نقش نه تنها کمرنگ نخواهد شد بلکه روز به روز پر رنگ تر خواهد شد، بیان کرد: در سال جاری و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیش از ۲۷۵ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: سپاه ، بسته معیشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.