کشف ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در خراسان جنوبی

مأموران انتظامی خراسان جنوبی پارسال ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی استان پارسال در رابطه با مبارزه با قاچاق کالا به لحاظ ارزرش ریالی بیش از ۴۰ میلیارد تومان کالای قاچاق و بیش از ۷ میلیارد تومان کالای احتکار شده در استان کشف کردند.

او افزود: نیروی انتظامی با داشتن ۸ پلیس تخصصی شامل پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس مواد مخدر، پلیس فتا، پلیس راهور، پلیس راه، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس پیشگیری و همچنین معاونت‌های رده‌های مختلف ماموریت‌های متعددی را اجرا می‌کند و در همه زمینه‌ها خدمتگذار مردم است.

سردار فرشید تصریح کرد: مدافعان امنیت با اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا با طرح ممنوعیت‌های تردد در کنار مدافعان سلامت است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه معضل شوم مواد مخدر از دغدغه‌های پلیس و رده‌های امنیتی است، افزود: مواد مخدر تبعات بدی دارد و در اقشار مختلف جامعه تأثیرات منفی دارد.

او ادامه داد: در این رابطه مأموران انتظامی استان پارسال بیش از ۷۵ تن انواع مواد مخدر را کشف کردند که کشفیات مواد مخدر پارسال بیش از ۵۱ درصد افزایش داشته و یکی از بهترین نیرو‌های خود را در این زمینه از دست دادیم.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
این حجم قاچاق تو ی استان کوچیک!!!!