رئیسی مطرح کرد؛

احتمال توقیف خودروهای ناقض مقررات منع آمد و شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فردا ستاد مقابله با کرونا توقیف خودرو‌های ناقض مقررات کرونایی را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: سفر از جمله عوامل شناخته شده جهانی شیوع کروناست.

او افزود: تردد، تجمع و تهویه نامناسب ۳ عامل اصلی و جهانی در انتقال بیماری کرونا هستند و طبق تجربه یک سال گذشته دید و بازدید، اقامت در هتل‌ها و حضور در رستوران‌ها عوامل خطری هستند که منجر به افزایش آمار کرونا شده اند.

رئیسی تصریح کرد: در جدیدترین نقشه شیوع کرونا فیروزکوه قرمز اعلام شده است و دماوند و پیشوا هم نارنجی هستند و شهر‌های دیگر هم در آستانه نارنجی شدن قرار دارند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: تعدادی از مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را در طول یکسال رعایت نکرده اند، اما بیشتر افراد شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده اند که باید از آن‌ها تشکر کرد و به مابقی هشدار‌ داد.

رئیسی بیان کرد: افرادی که مقررات تردد را رعایت نکنند، به ازای هر ۲۴ ساعت در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد و احتمال توقیف خودرو‌های ناقص مقررات منع آمد و شد وجود دارد  وفردا ستادمقابله با کرونا این مورد را بررسی می‌کند.

او در پایان یادآوری کرد: در سی و یک استان ویروس جهش یافته انگلیسی در حال گردش است و  در خوزستان میزان سرایت این بیماری بالاست و قطعا با افزایش شمار بیماران کرونایی در کشور شاهد اشباع شدن بیمارستان‌ها خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شنبه
۰۱:۱۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
yjc چرا هنوز پارک سرخ حصار تعطیل است؟ ما که نه سفر رفتیم نه دوزار کار کردیم حق نداریم بعد یه سال یه طبیعت بریم؟ لطفاً پیگیر شوید پارک سرخ حصار را باز کنند ما واقعا دیگه بریدیم با همه این مراقبتا کرونا هم گرفتم چه فایده از نظر روحی واقعا دیگه این وضع قابل تحمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
خودتون ازاد کردین حالا میگین کرونا زیاد شده
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۰:۰۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
اتوبوسو قطارو هواپیما که کرایه هاشونو واسه نوروز چند برابر کردید اشکال نداره!!!! فقط خودرو شخصی اونم اونایی که خونوادگی میرن بده اخه ها؟
جالبه همیشه حدود یک افته تا دو هفته زمان میبرد طرف بیمار شه و علائم نشون بده و بعد پی سی آر مثبت شه
الان یهویی رنگ بندیا عوض میشه جریمه ها به پا میشه.
این دولت داره آخرین کاراشو میکنا که ته مونده جیب مردمو خالی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
الکی توتلویزیون وسایتها نگید راهها بسته شدن ازین خبرا نیست کل جاده ها باز هستن پس شعار الکی ندید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
ستاد کرونا اگر واقعا میخواست جلوی افزایش کرونا را بگیر از اول عید ترددهای غیر بومی را ممنوع میکرد ولی حقا نمیخواهد دولت اوضاع آرام باش حتی در کرونا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
آقای مسئول زور شما به مردم عادی رسیده؟ بروید با شرکت های هواپیمایی برخورد کنید که تا آخرین صندلی پروازها را پر می کنند و به بهانه کرونا و لزوم خالی گذاشتن صندلی ها بلیط ها را حتی تا ده برابر می فروشند . پرواز دوم فروردین دبی به لار شرکت قشم ایر تا خرخره پر بوده و کوچکترین دستورالعمل بهداشتی رعایت نشده . برای همه شما و امثال شما فقط پول مهمه نه جان مردم . اگر هم جریمه ای می گذارید و برای پر کردن جیب دولت بی تدبیر است نه حفاظت از جان مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
الکی خودتون رو نگرانه مردم و کرونا نشون ندید دیگه تعطیلات داره تموم میشه و مردم باید برگردن---برید تو باستی هیل هاتون و حالشو ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
چرا تا چیزی میشه سریع پولی اش میکنی که یه چیزی به جیب مبارک بزنی بغیر از جریمه پولی راههای دیگه ای هم هست تا تغی به توقی میخوره سریع مردم رو سرکیسه میکنید بعد معلوم نیست این پولها کجا میرود خوب راه پول در آوردن رو بلدید ولی خدمات زیر صفر وگرنه زرد و قرمز بهونه است اصل اون ۵۰۰ هزاره که از مردم بیچاره بگیرید
آخرین اخبار