۲۰۰نفر در بزمان سیستان و بلوچستان از خدمات درمانی رایگان بهره‌مند شدند

مسوول گروه جهادی نصر وابسته به سازمان بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله گفت: به همت گروه جهادی نصر حدود ۲۰۰ نفر از بیماران نیازمند بخش بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان از خدمات پزشکی رایگان بهره‌مند شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حبیب الله خواص مسوول گروه جهادی نصر وابسته به سازمان بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله گفت: گروه جهادی نصر شامل پزشک متخصص اطفال ،دندانپزشکی و روانپزشکی به مدت ۲ روز در بزمان مستقر و در این مدت ۲۰۰نفر از شهروندان را رایگان ویزیت کردند.

او افزود: این گروه جهادی با همکاری گروه نصر،دستان و سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران به مدت هشت روز در شهرستان دلگان،بخش بزمان،دهستان هودیان و همچنین جلگه چاهاشم بصورت جهادی فعالیت می‌کنند.

گروه جهادی نصر وابسته به سازمان بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله همچنین از اعزام یک گروه جهادی دیگر بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در صدد هستیم پس از ماه مبارک رمضان یک گروه پزشکی دیگر شامل متخصصان داخلی و همچنین تجهیزات کامل در منطقه با هدف خدمت بی منت و جهادی مستقر کنیم.

او  افزود: خدمت به مردم یکی از اهداف این گروه جهادی است و هر کجا که نیاز به حضور گروه‌های جهادی باشد آمادگی خدمت به آن منطقه را داریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار