آغاز تمرینات فوتبال پس از حادثه تلخ + فیلم

تیم فوتبال شهرداری نوشهر پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل بازیکنان و فوت یکی از آنان تمرینات خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم فوتبال شهرداری نوشهر که هدایت آن را محسن بنگر بر عهده دارد پس از حادثه تلخ واژگونی اتوبوس حامل بازیکنان تیم و فوت علی ناصریان بازیکن این تیم، تمرینات خود را در نوشهر از سر گرفت.

محسن بنگر سرمربی تیم فوتبال شهرداری نوشهر گفت: با آوردن روانپزشک در کنار کادر فنی، بازیکنان به آمادگی روحی و روانی رسیده اند و امیدواریم با همدلی بازیکنان و کادر فنی علاوه بر کسب رتبه، صعود به لیگ دو فوتبال کشور را به عنوان هدیه به نوشهری‌ها تقدیم کنیم.

او افزود: ۴ بازیکن در حادثه تلخ واژگونی اتوبوس از دست رفته اند، اما با گرفتن بازیکنانی مثل مجید ایوبی، علی یونسی و چند بازیکن جدید برای شروع فصل آماده می‌شویم.

بازیکن سابق تیم‌ملی و ‌ پرسپولیس گفت: شهردار نوشهر برای التیام درد خانواده داغدار با خانواده علی ناصریان که در آن سانحه جان خود را از دست داده بود قرارداد ۳ ساله بسته است و همه حق و حقوق‌های این بازیکن تا سه سال آینده به خانواده اش پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید 

جزئیات بیشتر واژگونی اتوبوس فوتبالیست ها / مصدوم شدن بازیکن سابق سرخابی‌ها + فیلم


بنگر گفت: مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور ۱۵ فروردین قرعه کشی و اول اردیبهشت نیز مسابقات آغاز خواهد شد.

داریوش شمس مربی تیم نوشهر و بازیکن اسبق تیم سایپا نیز گفت حق مردم نوشهر است که با سابقه طولانی در سطح یک فوتبال و معرفی بازیکنان خوب به فوتبال کشور صاحب یک تیم در سطح اول کشور باشند.

اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال شهرداری نوشهر ساعت ۳ بامداد ۲۳ اسفند در راه بازگشت از تهران به دلیل سقوط بهمن در محور کندوان واژگون و علی ناصریان بازیکن این تیم در این حادثه جان خود را از دست داده بود.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.