درخشش ۶ دانش‌آموز زنجانی در دومین دوره ملی لاله‌های روشن

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:۶ دانش‌آموز زنجانی در دومین دوره ملی لاله‌های روشن افتخار آفریدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری این یادواره، شناخت و ارج نهادن به فرهنگ غنی ایثار و شهادت بود گفت: ۶ دانش‌آموز زنجانی در دومین دوره ملی لاله‌های روشن یادواره ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی – ۴۰ هزار مدرسه و ۴۰ هزار یادواره افتخار آفریدند.

گنج خانلو افزود: در سال ۱۴۰۰ شاهد یکی از رویدادهای مهم فرهنگی و اجتماعی در حوزه ایثار و شهادت با عنوان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خواهیم بود و به همین منظور  از زمان بازگشایی مدارس یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا برگزار شده و اجرای برنامه «لاله‌های روشن» در بستر فضای مجازی از مهم‌ترین اقدامات برای معرفی شهدای دانش‌آموز و فرهنگی است.

تاکنون بیش از ۴۰ یادواره شهیدپژوهی برگزار شده است.

 

انتهای پیام/امعاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه هدف از برگزاری این یادواره، شناخت و ارج نهادن به فرهنگ غنی ایثار و شهادت بود گفت: ۶ دانش‌آموز زنجانی در دومین دوره ملی لاله‌های روشن یادواره ۴۰ هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی – ۴۰ هزار مدرسه و ۴۰ هزار یادواره افتخار آفریدند.

گنج خانلو افزود: در سال ۱۴۰۰ شاهد یکی از رویداد‌های مهم فرهنگی و اجتماعی در حوزه ایثار و شهادت با عنوان کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خواهیم بود و به همین منظور  از زمان بازگشایی مدارس یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدا برگزار شده و اجرای برنامه «لاله‌های روشن» در بستر فضای مجازی از مهم‌ترین اقدامات برای معرفی شهدای دانش‌آموز و فرهنگی است.

تاکنون بیش از ۴۰ یادواره شهیدپژوهی برگزار شده است.



انتهای پیام/ا

برچسب ها: شهید ، زنجان ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.