استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

حضرت علی اکبر (ع) الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۱ شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و نامگذاری این روز به‌عنوان روز جوان، با صدور پیامی این روز را به جوانان تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام تبریک به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت علی اکبر (ع) الگویی شایسته برای جوانان ایران اسلامی است و این جوانان به تاسی از نهضت عاشورا و حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس آگاهانه در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کردند.

بدون شک اگر جوانان در صحنه نبودند فائق آمدن بر دشمن بعثی در دوران پر افتخار دفاع مقدس که تقریبا تمامی قدرت‌های استکباری حامیان آن‌ها بودند، کاری سخت و بلکه محال بود، به طور حتم امروز نیز غلبه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر دشمن در گرو عزم و اراده ملی و همراهی جوانان غیور این مرز و بوم است.

امروز با شناختن نیاز‌ها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف‌دار با هجمه فرهنگی استکبار و تبیین شخصیت حضرت علی اکبر (ع) برای نسل جوان می‌توان به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفت و این کشور را برای همیشه از تمامی آسیب‌ها ایمن ساخت.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی‌دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به تمامی جوانان استان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی، بهروزی و شادکامی آنان را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است جوانان ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری با عزمی راسخ در سال جدید و روحیه‌ای سرشار از امید و تلاش در راستای تحقق اهداف دولت‌ها قدم بردارند.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.