از مشاوره رایگان تا توزیع اقلام فرهنگی و بهداشتی

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان برخی فعالیت های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در نوروز۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام صادق زاده جانشین مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در نوروز۱۴۰۰ گفت: طرح سلمان محمدی صلی الله علیه و آله با مشارکت مجمع رهروان، ناجا، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی با حضور ناظران امنیت اخلاقی و سلامت در۱۴ نقطه اصفهان در حال برگزاری است.

او ادامه داد: بیش از ۵۰ روحانی عضو مجمع جهت امیدآفرینی در ایام نوروز در ایستگاه‌های طرح در حال مشاوره هستند.

جانشین مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: صدوپنجاه نفر از خواهران مشاور و آمر به معروف و همیار فرهنگی یاور معروف مجمع در اماکن گردشگری در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام صادق زاده تصریح کرد: اقلام فرهنگی بهداشتی در این ایام در حال توزیع است و بیش از۵۳ خواهر مجمع در گشت‌های پلیس امنیت اخلاقی حضور دارندو نیز ۳۰ برادر قرارگاه ثارالله مجمع به صورت کامل جهت نظارت بر اماکن و اصناف در خدمت اداره اماکن نیروی انتظامی استان هستند‌.

او ادامه داد: ۴۳نفر از ناظران مجمع جهت تنظیم بازار میوه در میادین و بازار‌های کوثر به صورت ویژه با بازرسی صمت استان اصفهان همکاری دارند. ویژه برنامه‌های کوه صفه هم از جمله اقدامات جهاد فرهنگی فرزندان ولایت مجمع رهروان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار