آگوئرو و کین در فهرست خرید تابستانی یوونتوس

مهاجمان تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و اورتون در فهرست خرید تابستانی باشگاه یوونتوس قرار دارند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال  یوونتوس به دنبال خرید یک مهاجم جدید در فصل تابستان است و طبق گزارش گازتا دلو اسپورت، مویزه کین و سرخیو آگوئرو در فهرست نهایی این باشگاه قرار دارند.

بانوی پیر مصمم است که کریستیانو رونالدو را حفظ کند، اما ستاره پرتغالی از این باشگاه خواسته است در فصل تابستان حداقل ۲ بازیکن جدید از جمله یک مهاجم را خریداری کند.

حالا سران یووه آگوئرو و کین را مد نظر دارند. قرارداد مهاجم منچسترسیتی با این تیم در پایان فصل خاتمه خواهد یافت، در حالی که کین بازیکن اورتون است که به صورت قرضی در پاری سن ژرمن حضور دارد.

پاری سن ژرمن مایل است انتقال کین را دائمی کند، اما اراده و خواست این مهاجم تعیین کننده خواهد بود. این ملی پوش ایتالیایی با قراردادی ۳۰ میلیون یورویی در سال ۲۰۱۹ از یوونتوس به اورتون پیوست.

گازتا گزارش داد که یوونتوس تصمیم خود را بر اساس عوامل فنی و اقتصادی قرار خواهد داد و نام‌های بیشتری در لیست نهایی آن‌ها قرار دارند.

رائول خیمنز، ادین ژکو، جان لوکا اسکاماکا، اولیویه ژیرود و آرک میلیک هم همچنان در رادار بانوی پیر باقی مانده اند.

آلوارو موراتا می‌تواند یک فصل دیگر به صورت قرضی در این باشگاه بماند، اگر چه بیانکونری برای تمدید مدت حضور او در تورین برای بازی‌های ۲۲-۲۰۲۱ باید ۱۰ میلیون یوروی دیگر بپردازد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار