رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خبر داد؛

اجرای طرح کاشی شکسته با موضوع سنندج شهر خلاق موسیقی در سنندج

شعبانی از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج "شهر خلاق موسیقی" به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آسوز شعبانی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج "شهر خلاق موسیقی" به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: این طرح در قالب ۹ فریم بوده که طرح اصلی آن بر اساس المان‌های موسیقی کردی و استفاده از نماد‌های فرهنگی و بومی منطقه است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: امروزه در معابر شهری قسمت‌هایی مانند دیواره‌های خیابان، زیر پل‌ها و بسیاری دیگر از فضا‌های عمومی تا با استفاده از این تکنیک شهروندان احساس خوشایندتری داشته باشند.

شعبانی اظهار داشت: افزایش زیبایی بصری در سطح شهر، ایجاد نشاط و شادابی میان شهروندان، کاهش آلودگی‌های ناشی از آشفتگی بصری و استفاده از توانمندی‌های گروه‌های هنری در همین راستا از مهم‌ترین اهداف اجرای تکنیک کاشی شکسته در بدنه دیوار‌های معابر شهری است.

او از اجرای طرح کاشی شکسته بر روی دیوار بلوار پاسداران با موضوعیت سنندج "شهر خلاق موسیقی" به مناسبت فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: این پروژه در قالب ۹ فریم بوده که طرح اصلی آن بر اساس المان‌های موسیقی کردی و استفاده از نماد‌های فرهنگی و بومی منطقه است.

شعبانی بیان کرد: تکنیک و متریال این کار براساس کاشی معرق و کاشی شکسته و کلاژ‌هایی از متریال‌های مختلف همچون آینه کاری و شیشه رنگی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.