رونالدو، به دنبال رکورد روماریو و علی دایی

ستاره پرتغالی دنیای فوتبال به دنبال گلزنی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و افزایش آمار گلزنی خود است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال با به وجود آمدن وقفه میان بازی‌های باشگاهی به علت انجام مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، امیدوار است که با توجه به رقیب‌های آسانی که تیم ملی کشورش در این مرحله از مسابقات با آن‌ها مواجه شده است، بتواند روند گلزنی‌های خود را در تیم ملی پرتغال ادامه دهد و به راحتی رکورد گل‌های خود را افزایش دهد.

رونالدو اکنون برای رسیدن به رکورد بهترین گلزن بازی‌های ملی جهان، ۷ گل کم دارد و امیدوار است که در ۲ بازی آینده این تیم در مرحله اول مقدماتی جام جهانی قطر بتواند خود را به علی دایی، ستاره پیشین تیم ملی کشورمان نزدیک‌تر کند. رونالدو که تا کنون ۷۷۰ گل در تمام دوران فوتبال خود زده است ، برای رسیدن به رکورد دیگر ستاره فوتبال جهان از لحاظ گلزنی به ۲ گل نیاز دارد. کریستیانو رونالدو در صورت زدن ۲ گل در ۲ مسابقه باقی مانده در مقدماتی جام جهانی، می‌تواند به رکورد تعداد گل‌های روماریو یعنی ۷۷۲ گل برسد و نام خود را بالاتر از این ستاره برزیلی در رتبه دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ثبت کند.

این ستاره ۳۶ ساله روز‌های ۸ و ۱۱ فروردین و در ۲ مسابقه باقی مانده تیم ملی پرتغال در مرحله اول مقدماتی جام جهانی، فرصت دارد که بتواند به رکورد علی دایی نزدیک شود و یا رکورد روماریوی برزیلی را بشکند. مسئله‌ای که دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
ان شااله که رکورد علی دایی دست نخورده و جاودان باقی می ماند
آخرین اخبار