لحظه وحشتناک آتش گرفتن صورت مرد جوان در جشن تولدش!

پاشیدن برف شادی دقیقا در زمانی که مرد جوان قصد خاموش کردن شمع‌های جشن تولدش را داشت حادثه‌ای تلخ را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام نسنجیده مهمانان یکی از بهترین روز‌های زندگی یک مرد جوان هندوستانی را به بدترین روز زندگی اش تبدیل کرد. این جوان هندوستانی به همراه دوستانش سالگرد تولد خود را جشن می‌گرفت که عمل خطرناک دوستانش حادثه‌ای تلخ را برای او رقم زد. در این حادثه این مرد که هویتش مشخص نشده قصد خاموش کردن شمع‌های روی کیک تولدش را داشت که ناگهان دوستانش برف شادی را روی شمع‌ها اسپری کردند.

این اقدام خطرناک موجب شعله ور شدن شمع‌ها و در نتیجه آتش گرفتن صورت وی شد. در تصاویر منتشر شده در حالی که صورت این مرد غرق شعله‌های آتش شده است دیده می‌شود. این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام توسط این شبکه اجتماعی حذف شد. در شرح این ویدئو که پس از داغ شدن توسط ایسنتاگرام حذف شده آمده بود: «از اسپری برف شادی در جشن‌های تولد استفاده نکنید. این اسپری‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند که برای چشم مضرند. همچنین در صورت پاشیده شدن این اسپری‌ها روی شمع، ممکن است منجر به حوادثی تلخ برای افراد شود.»

لحظه وحشتناک آتش گرفتن

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این کار بسیار خطرناک است.» کاربر دیگر نوشت: «مشابه این اتفاق برای دوستم در روز جشن تولدش افتاد. پاشیدن اسپری روی شمع بسیار خطرناک است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار