پلمب دو تالار پذیرایی در بجنورد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد از پلمب دو تالار پذیرایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ابراهیم بازخانه‌ای سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: اسفندماه ۹۹ اخطاریه بهداشتی عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به متصدی تالار پذیرایی ارائه شد و در بازدید‌های بعدی و بررسی موضوع، محرز شد که متصدی نسبت به رعایت دستورالعمل ها اقدام نمی‌کند.


بیشتر بخوانید


بازخانه ای افزود: به همین منظور در تاریخ پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ بازدید مشترک به اتفاق نماینده فرمانداری، نماینده پلیس اماکن و نماینده مرکز بهداشت شهرستان بجنورد انجام شد.

او عنوان کرد: در این بازدید مشاهده شد که تعداد میهمانان بیش از ظرفیت تعریف شده دستورالعمل تالار‌های پذیرایی در رابطه با مدیریت بیماری کرونا بوده، لذا با تصمیم تیم بازدید کننده و و هماهنگی سرپرست مرکز بهداشت و فرماندار شهرستان بجنورد محل مورد نظر در ۶ فروردین ماه پلمپ شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد  اظهار کرد: تالار‌های دیگر در سطح شهرستان نیز توسط بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای در طرح تشدید عصر بازدید و اخطاریه در خصوص عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی صادر و تحویل شد.

بازخانه‌ای در خصوص بازدید‌های انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان بجنورد گفت: در راستای نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به منظور مدیریت بیماری کرونا دستورالعمل‌های لازم به تالار‌های پذیرایی شهرستان بجنورد ارائه شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بجنورد عنوان کرد: در قالب بازدید مشترک نماینده گردشگری و مرکز بهداشت نیز بازدید از بوم گردی‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.